הכלבה קיידי ועוז הרוש (צילום: פרטי)
הכלבה קיידי ועוז הרוש (צילום: פרטי)

"חזרתי מבית הספר הביתה, והכל היה אש ועשן שחור. דבר ראשון נכנסתי פנימה כדי לנסות ולהציל את הכלבה שלי קיידי"

עוז הרוש, בן ה-13, איבד בשבוע שעבר את כלבתו האהובה קיידי, שנשרפה למוות בדליקה שפרצה בביתם שבקרית משה. בשיחה עם "כל העיר" הוא משחזר את הרגעים הקשים: "הייתי משהו כמו חצי דקה בתוך העשן, הרגשתי חנוק אז יצאתי מהבית. רצתי מהר לגינה וזחלתי מתחת לגדר, ראיתי את החדר שלי עולה באש וחשבתי על קיידי"

פורסם בתאריך: 3.1.19 12:55

קייידי, הכלבה האהובה של משפחת הרוש מקרית משה בירושלים, נשרפה למוות בדליקה שפרצה בביתם ביום שלישי שעבר. עוז הרוש, בן ה-13, שחזר מבית הספר וראה את ביתו עולה באש, רץ פנימה לתוך הלהבות והעשן וניסה להציל את כלבתו קיידי. "חזרתי מבית הספר הביתה, והכל היה אש ועשן שחור", מתאר עוז הרוש בשיחה עם "כל העיר", "הדבר הראשון שעשיתי היה להיכנס פנימה כדי לנסות ולהציל את הכלבה שלי קיידי, עוד במדרגות הרחתי משהו שרוף, נכנסתי לפאניקה. הייתי משהו כמו חצי דקה בתוך העשן, הרגשתי חנוק אז יצאתי מהדירה".



הרוש רץ בבהילות לכיוון הגינה כדי לנסות ולהיכנס לביתו דרך חלון חדר השינה שלו. "רצתי מהר לגינה וזחלתי מתחת לגדר מבחוץ", הוא מתאר, "ראיתי את החדר שלי עולה באש וחשבתי על קיידי. התחלתי לקרוא לעזרה".

צוותי כבאות והצלה, שהוזעקו לדירה החלו בפעולות הכיבוי – הכלבה לא הצליחה להימלט מהבית שנשרף כליל. "קיידי היתה איתנו במשך שלוש שנים", מספר בעצב הרוש שנפגע משאיפת עשן באורח קל, "היא מאוד חסרה לי. ההורים שלי הגיבו מאוד קשה, הבית שלנו נשרף, אבל נעבור את זה ביחד".


השריפה בקרית משה (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה מחוז ירושלים)

השריפה בקרית משה (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה מחוז ירושלים)


יום לאחר השריפה אחיו של עוז, קמרון הרוש, העלה פוסט לפייסבוק, שבו הוא מספר על האסון שפקד את ביתם: "קרה אסון בבית משפחתינו. יחד עם זאת נאלצנו להיפרד מהכלבה האהובה, המלאת שמחת חיים, השומרת, האוהבת, הקשובה, זאת שהיתה שם ברגעים הקשים ונתנה את כל התשובות דרך המבט שלה. עם כל הצער וכאב שאיבדנו את הנפש השישית בבית משפחתנו, אנחנו מוכרחים להמשיך הלאה וקדימה ככל שניתן ולהודות לבורא עולם שאחי לא נפגע בדרגה חמורה יותר משאיפות עשן".


השריפה בקרית משה (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה מחוז ירושלים)

השריפה בקרית משה (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה מחוז ירושלים)


קמרון הרוש ציין בפוסט כי למשפחה אין ביטוח על הדירה וכרגע הם חיים בדירה שכורה. "אני כרגע לוקח אחריות על המשפחה עד שאבא שלנו יתאושש בעזרת השם", כותב קמרון הרוש. "המצב לא הכי פשוט מבחינה כלכלית בעקבות זה שאני דואג ללינה זמינה וכו' עבור משפחתי עד שתהיה לנו תמונה ברורה על המשך הדרך. וזו הסיבה העיקרית שאני נאלץ לפנות אליכם עד שיגיע חברת שיקום נזקי פיח מקצועי ולאחר מכן בלי נדר נתחיל עם הנקיונות ושיקום הבית ככל שניתן . אני רוצה להגיד תודה לכל מי שתמך בי ובמשפחתי מהרגעים הראשונים של הטרגדיה ועד השניה הזאת !
תורמים יקרים לצערנו אין לנו ביטוח על הבית לכן אנו זקוקים לעזרתכם.  ניתן לייצור איתנו קשר בפרטי 0533375538.



לעזרה למשפחת הרוש: פרטי חשבון: בנק יהב על שם קמרון הרוש, מספר סניף: 120, מספר חשבון: 555689. "השכירות שלנו עומדת על 5,000 שקלים לחודש, כל תרומה תתקבל באהבה", כך מסיים קמרון את הפוסט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר