הזנחה גן סאקר (צילומים: פרטי)
הזנחה במגרשי הספורט בגן סאקר (צילומים: פרטי)

גן סאקר: תלונות על הזנחה ותחזוקה לקויה של עיריית ירושלים

רצפה שבורה, תאורה שלא עובדת והזנחה כללית - כך עולה מתלונות של תושבי העיר על מגרשי הספורט בגן סאקר. "בעירייה אמרו שהם מודעים לבעיות התחזוקה, אך בפועל שום דבר לא טופל". העירייה בתגובה: "הנושאים ייבדקו"

פורסם בתאריך: 8.1.19 19:51

מגרש הכדורסל בגן סאקר, הגן הציבורי הגדול בירושלים, אינו מתוחזק כראוי על ידי עיריית ירושלים. כך עולה מתלונות של תושבים שהגיעו ל"כל העיר". ההזנחה, כך על פי התלונות, כוללת רצפה שבורה, עמודי תאורה לא תקינים והזנחה כללית.



לטענת אחד המתלוננים, תושב העיר שמשחק בקביעות במגרש הכדורסל בגן סאקר, פניות חוזרות ונשנות לעירייה לא סייעו והמגרש נותר מוזנח.

"אני משחק כדורסל כ-3 פעמים בשבוע במגרש הכדורסל בגן סאקר, שסובל מבעיות תחזוקה רציניות", מתאר תושב העיר בשיחה עם "כל העיר". "פניתי לגורמים שונים בעיריית ירושלים, אשר אמונים על תחזוקת הגנים הציבוריים. העבירו את הפנייה של מגורם אחד לשני, אבל בשורה התחתונה שום דבר לא טופל למרות שחלפה מאז הפנייה הראשונה למעלה מחצי שנה. בעירייה אמרו לי שהם מודעים לבעיות התחזוקה, אך בפועל שום דבר לא טופל".

עמוד תאורה מקולקל בגן סאקר (צילום: פרטי)

עמוד תאורה מקולקל בגן סאקר (צילום: פרטי)

"יש שם מנורות שרופות, מתוך 6 עמודי תאורה שיש במגרש רק 2 פועלים ואנחנו נאלצים לשחק עם תאורה מינימלית", ממשיך ומתאר אותו תושב. "פנינו מספר פעמים למוקד 106 של העירייה, אך הדבר לא טופל. מעבר לכך, המגרש מוזנח ולא מתוחזק כראוי. יש שברים ופקעים ברצפת המגרש. אם היתה לנו אפשרות, היינו עוברים לשחק במקום אחר – אבל ברחבי ירושלים כמעט ואין מגרשים שפועלים עם תאורה בשעות הערב המאוחרות. יש מגרש בגן הפעמון ואת המגרש בגן סאקר ומתסכל שהמקום לא מתחוזק".

רצפה שבורה במגרש בגן סאקר (צילום: פרטי)

רצפה שבורה במגרש בגן סאקר (צילום: פרטי)

"המגרשים חייבים תחזוק ושדרוג", מסכם המתלונן. "לא הגיוני שלטפל ולתחזק מגרש עירוני לוקח כל כך הרבה זמן, אני רואה בזה חוסר אכפתיות בתושבים. חייב לטפל בבעיית התאורה ולתקן את הרצפה במגרש, זה נראה ישן ולא מתוחזק כראוי. המגרשים האלו קיימים המון – המון זמן, ולכן חייב לתחזק אותם. בונים בגן סאקר שבילי אופניים ומבצעים שדרוגים, אז יש ציפייה שישקיעו עד הסוף ושישפצו גם את מגרשי הספורט".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושאים המועלים בפנייה יבדקו. תחזוקת המאור במגרש תיבדק ובהתאם לממצאים יבוצעו התיקונים הנדרשים. בנושא המשטח – הנושא ייבדק על ידי מהנדס ויטופל בהתאם להנחיותיו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר