מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי בזירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי בזירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הובאו למנוחות בני הזוג הנרצחים תמי ויהודה כדורי: "הכאב מאוד גדול"

בני משפחה וחברים ליוו את בני הזוג בדרכם האחרונה. עוד קודם לכן, מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי הגיע לזירת הרצח בארמון הנציב והנחה את הכוחות להפגין נוכחות בשכונה; בינתיים, דיירים ברחוב אלקחי מספרים על חשש גדול לביטחונם

פורסם בתאריך: 14.1.19 17:32

הערב, שני (14.1) הובאו למנוחות תמי ויהודה כדורי ז"ל, בני הזוג שנרצחו בדירתם ברחוב מרדכי אלקחי בארמון הנציב. מאות בני משפחה וחברים ליוו את השניים בדרכם האחרונה.

אחד ממכריו של יהודה כדורי, בעל עסק שעבד בבניין המשרדים שבו פעל משרד רואה החשבון של כדורי, מספר בשיחה עם "כל העיר": "הוא היה אדם מאוד נמרץ. היה מגיע כל יום למשרד בשעה מוקדמת ויוצא מאוחר. אני לא מעכל ולא מאמין שהוא נרצח. הלם של ממש. הכאב מאוד גדול. רק בשבוע שעבר תפסתי איתו שיחה בענייני עבודה".

 

תמי כדורי ז"ל (מתוך פייסבוק)

 



משטרת ירושלים ממשיכה לחקור את הרצח של בני הזוג תמי ויהודה כדורי ברחוב יהודה אלקחי בארמון הנציב. במקביל, כוחות המשטרה מפגינים נוכחות גדולה בשכונת ארמון הנציב. השוטרים מבצעים סריקות, מתשאלים את השכנים ובודקים כיווני חקירה שונים. לזירת האירוע הגיע גם הבוקר מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי, שביקר בזירה גם שעה קלה לאחר גילוי הגופות. כמו כן, הבוקר התייצב בזירה ראש העיר משה ליאון. השניים סיכמו על תגבור נוכחות של כוחות המשטרה בארמון הנציב.

בינתיים, בשכונת ארמון הנציב מסתובבים התושבים עם חששות גדולים. הרצח של בני הזוג כדורי, ואירוע הדקירה של הנערה בת ה-14 ביום רביעי שעבר, מערערים לדבריהם את תחושת הביטחון שלהם. בפוסטים שפרסמו תושבים שונים ברשתות החברתיות הם מדווחים על פחד גדול, שלא לומר פאניקה, בשל שני האירועים ובמיוחד לאור הסמיכות ביניהם.

בעקבות אירוע הדקירה של הנערה – תושבים בארמון הנציב בלחץ גדול: הדוקר טרם נתפס

בשיחה עם "כל העיר" אומר אחד משכניהם של בני הזוג כדורי: "הרוצח מסתובב חופשי, פחד אלוהים, אתמול בלילה לא יצאנו מהבית. אנשים הלכו לישון אתמול בלילה וחששו, יש כאן תחושות לא נעימות, לא נעים לגלות שהשכנים שלך נרצחו ועוד נשארו בבית שלהם כמה ימים, כל השבת, איך אפשר? זה נורא".

חבר מועצת עיריית ירושלים יהודה בן יוסף, שהיה עד יו"ר מינהל קהילתי תלפ"ז ארמון הנציב, ניסה להרגיע את התושבים. "מקרה הרצח מזעזע את כולנו", מסר בן יוסף, "יחד עם זאת עלינו לחכות לחקירת המשטרה ולמסקנותיה. ביקשתי לקיים דיון דחוף בנושא הביטחון בשכונת ארמון הנציב. חשוב לי לציין שיש אוזן קשבת בתחנת עוז של משטרת ירושלים".

כידוע, בני הזוג כדורי נמצאו אתמול (ראשון) בביתם ללא רוח, כשסימני אלימות על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי. יש לציין כי המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה, אך יש לציין כי כל הכיוונים נבדקים, כולל קשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה, שהתרחש בשבוע שעבר באותו הרחוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר