הכניסה לבית הספר שבו שהתה הנערה שנפגעה בראש ממוט ברזל (צילום: דוברות איחוד הצלה)
הכניסה לבית הספר שבו שהתה הנערה שנפגעה בראש ממוט ברזל (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מקור ברוך: מוט ברזל שנפל מאתר בנייה פגע בראשה של נערה בת 16

הנערה, ששהתה בשטח סמינר שבו היא לומדת ברחוב דוד ילין במקור ברוך, סובלת מחבלות בראשה ופונתה להמשך טיפול בהדסה עין כרם. משטרת ירושלים עיכבה לחקירה מספר אנשים, בהם גם מנהל העבודה באתר הבנייה שפועל בסמוך

פורסם בתאריך: 14.2.19 14:25

מוט ברזל שנפל מאתר בנייה פגע בראשה של נערה בת 16 ברחוב דוד ילין במקור ברוך. הנערה, שנפצעה באורח בינוני עד קשה, טופלה על ידי חובשים של איחוד הצלה ופראמדיקים של מד"א.

משטרת ירושלים הוזעקה למקום והחלה לבדוק את הנסיבות לאירוע. מהמשטרה נמסר: "שוטרים הוזעקו לרחוב דוד ילין בעקבות דיווח על מוט ברזל שככל הנראה נפל ופגע בראשה של נערה. כוחות משטרת ירושלים, בהם חוקרים ואנשי המז"פ נמצאים במקום ופתחו בחקירה. האירוע התרחש בתוך שטח בית הספר, ובמהלכו נפל מוט ברזל ככל הנראה מגובה מאתר בנייה סמוך ופגע בראשה. בשלב זה עיכבו חוקרי המשטרה מספר אנשים, בהם מנהל העבודה של אתר הבנייה".



מאיחוד הצלה נמסר: "נערה בת 16 שנפצעה בינוני עד קשה טופלה ע"י חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים לאחר שנפל עליה מוט ברזל ברחוב דוד ילין בירושלים".

רמי דוייב, חובש באיחוד הצלה, מוסיף: "הנערה שהתה בחצר סמינר ונפל עליה מוט ברזל מאתר בנייה שנמצא בסמוך. יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה".

חוקרי המשטר בזירת האירוע, שבו נפל מוט ברזל על ראשה של נערה בת 16 במקור ברוך (צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי המשטר בזירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 13:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על נערה שנפצעה מחפץ שנפל מגובה, ככל הנראה מאתר בנייהם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הנערה לבית החולים הדסה עין כרם".

חובש בכיר במד"א ישי לוי: "כשהגעתי למקום ראיתי את הנערה שוכבת בתוך מבנה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש מדממת. מיד התחלתי בטיפול הרפואי שכלל עצירת דימום והיא פונתה במהירות לבית החולים בניידת טיפול נמרץ כשמצבה בינוני ויציב. נערה נוספת שכלל הנראה היתה עדה לאירוע התעלפה וטופלה על ידנו במקום".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר