שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)
שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

השוק: מונה ועד סוחרים עד לקיום בחירות

נציגות הסוחרים שתפעל מול העירייה כוללת את חברי הנהלת סוחרי השוק ירון צדקיהו, שמעון דרויש ומאיר כהן, אליהם יתווסף דוד שמוחה כנציג חיי הלילה. הארבעה יכהנו כוועד עד לקיום בחירות שמועדן טרם ידוע

פורסם בתאריך: 1.4.19 20:31

סוחרי שוק מחנה יהודה יבחרו בקרוב ועד סוחרים חדש אשר ייצג אותם מול עיריית ירושלים. כך החליט באחרונה ראש העיר משה ליאון. יחד עם זאת, ל"כל העיר" נודע כי עדיין לא נקבע מועד לבחירות וכי עוד לפני כן יתרחשו מספר תהליכי מיפוי מחדש בשוק.

עוד החליט ראש העיר ליאון, כי עד לקיום הבחירות, יעמוד ועד סוחרים זמני. הוועד הזמני יכלול את חברי הנהלת הסוחרים בשוק – ירון צדקיהו, שמעון דרוויש ומאיר כהן, כשאליהם צורף דוד שמוחה, כנציג סצנת הלילה בשוק.



בעיריית ירושלים מציינים כי "הבחירות לוועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה יתקיימו לאחר שמתחם השוק יעבור מיפוי מחדש, תוקם ועדת בחירות חיצונית בראשות שופט או איש ציבור ויקבע תקנון חדש".


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

בשיחה עם "כל העיר" הערב, שני, מציין צדקיהו: "אומנם חיכינו חמישה חדשים, מאז הבחירות לראשות העיר, אבל מתברר שראש העיר לא סתם חיכה – הוא בדק את השטח, ביקש מאיתנו שנכין לו תוכניות מסודרת ורק אחר כך קיבל החלטה. הסיפור הכי חשוב פה הוא זה שאחרי שנים רבות אנחנו, הסוחרים, נקיים בקרוב בחירות לראשות הוועד בצורה מסודרת. אנחנו נקבע תקנון לבחירות שלא יהיו עליו מחלוקות, יהיו משקיפים, יועץ משפטי ורואה חשבון. הנציגות שתבחר היא זו שתעבוד מול הרשויות. זה נורא פשוט ולאף אחד לא תהיה סיבה לתקוף את הנושא".


ירון צדקיהו (צילום: ארנון בוסאני)


צדקיהו מוסיף ומתייחס גם לסוגיית חיי הלילה בשוק ומציין כי "בהחלט ניתן וכדאי לעצור את הסחף הזה של ברים ומסעדות שנפתחים עוד ועוד בשוק. אנחנו כמובן נעשה הכל בתיאום ובשיתוף פעולה. אנחנו נחזור לימים שבהם בשביל לקבל רישיון עסק הוא צריך שיהיה לו שירות, מטבח ואת כל מה שעוד צריך. המצב כיום הוא שלכולם יש רישיון זמני וזה יוצר ברדק אחד גדול. מעבר לכך, אחרי זה בעלי המסעדות עוד מתלוננים שנותנים להם דוחות. צריך לעצור את המצב הזה. שלא יובן לא נכון, אני לא אומר שצריך לסגור להם את המקומות – מה שנתנו נתנו – אבל לא כדאי לתת לאחרים ליפול. זה גם כבר לא כלכלי. השוק צריך להישאר שוק כדי שהוא לא יהפוך לשוק הפשפשים ביפו. שוק מחנה יהודה לא יהיה רק לתיירות.

דרוויש מוסיף ומציין כי "לראש העיר משה ליאון יש מניות של עשייה בשוק מחנה יהודה מזה שלושה עשורים במגוון רחב של תפקידים. היום, כשהוא בתפקיד ראש העיר, אני סמוך ובטוח שהוא יעשה את המיטב למען סוחרי השוק, הקונים ושאר המבקרים. אישית אני מודה לראש העיר על העשייה המבורכת בשוק ובעיר ירושלים בכלל. האמון שלי בראש העיר הוא מלא".


נינו פרץ, יו"ר ועד סוחרי השוק (צילום: מתוך פייסבוק)

נינו פרץ, יו"ר ועד סוחרי השוק לשעבר (צילום: מתוך פייסבוק)


נינו פרץ, יו"ר ועד סוחרי השוק לשעבר, מתייחס לסדרת המנויים של העירייה: "אני אשמח שיהיה נציג מקרב הסוחרים שייצג אותנו מול העירייה, אבל לא כי הוא עזר לראש העיר בבחירות אלא כי הוא מכיר את המצוקות של הסוחרים. אם תהיה נציגות כזו אני אצדיע לה ואני אסייע להם בכל מה שירצו. אני אתמוך רק במי שיפעל למען הסוחרים, יגיע לישיבות וילחם על טובת השוק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר