זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

הפגע וברח בגולדה מאיר: מצבו של הילד ממשיך להיות אנוש

הילד בן ה-11, שנפגע אתמול בתאונת פגע וברח בשדרות גולדה מאיר, מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בשערי צדק; זהות הנהג ידועה למשטרה והחיפושים אחריו נמשכים

פורסם בתאריך: 22.4.19 09:07

תאונת הפגע וברח אמש בשדרות גולדה מאיר: מצבו של הילד בן ה-11, שנפגע אתמול (ראשון, 21.4) בתאונה ממשיך להיות אנוש. מהמרכז הרפואי שערי צדק, שם מאושפז הילד, נמסר: "מצבו של הילד בן ה-11, נפגע תאונת הדרכים, ממשיך להיות אנוש. הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במהלך הלילה המשיכו כוחות המשטרה בחיפושים אחר הנהג החשוד. יש לציין כי אתמול, בסביבות השעה 23:30, אותר הרכב הפוגע. ממשטרת ירושלים נמסר כי "בסריקות נרחבות ופעולות חקירה נוספות של השוטרים, אותר הרכב, שעל פי החשד היה מעורב בתאונת הפגע וברח, באזור גבעת זאב. בשלב זה עדיין נמשכים המאמצים לאיתור הנהג החשוד".



כזכור, ביום ראשון בערב, בסביבות השעה 20:30, התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בשדרות גולדה מאיר. לזירה התאונה הוזעקו כוחות המשטרה וההצלה.

ממד"א נמסר: "בשעה 20:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילד במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

חובש רפואת חירום במד"א, דניאל דובינקי, תיאר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א, תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

אלי פולק, סגן נשיא איחוד הצלה, שטיפל בפצוע מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים".

ציר גולדה מאיר נחשב לאחד משלושת הצירים המסוכנים בירושלים, ומכונה "כביש אדום", בשל ריבוי תאונת הדרכים עם נפגעים שמתרחשים בו. כזכור, רק לפני כשלושה חודשים נהרג בתאונת דרכים בציר גולדה מאיר רפאל יצחק הולצברג, תושב רמות, שנפגע על ידי אוטובוס בשעה שרכב על אופניים.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר