פריצה לבתים (צילום אילוסטרציה: דן קינן)
פריצה לבתים (צילום אילוסטרציה: דן קינן)

מכת הפריצות לדירות בצפון העיר: נתפסה חוליית פורצים

החוליה נתפסה על חם על ידי בלשים סמויים של משטרת ירושלים בעת פריצה לדירה ברמת אשכול - מהחקירה עולה כי בחודש האחרון חברי החוליה פרצו לדירות נוספות באזור וגנבו כלי רכב

פורסם בתאריך: 24.7.19 07:56

שלושה צעירים חשודים כי פרצו לדירות וגנבו רכבים מאזור צפון ירושלים – החשודים נעצרו לפני שבועיים, כאשר נתפסו על חם על ידי בלשים סמויים של משטרת ירושלים, פורצים לדירה ברמת אשכול. השלושה נעצרו ונפתחה חקירה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

במהלך החקירה עלה החשד כי השלושה פרצו לדירות נוספות באזור צפון ירושלים. כמו כן, מהראיות שיש בידי המשטרה עולה כי החשודים גנבו כלי רכב פרטיים.

אתמול, שלישי, הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. החשודים – תושב מזרח ירושלים ושני תושבי השטחים, בשנות ה-40-20.

"תחילת של החקירה לפני כשבועיים", מספרים במשטרת ירושלים, "במסגרת פעילות מבצעית סמויה של בלשי משטרת ישראל כנגד חוליה המבצעת עבירות התפרצות באזור ירושלים אותרו 3 חברי החוליה עת שפרצו לדירה באזור שכונת רמת אשכול בירושלים והחלו להימלט מהשוטרים בנסיעה ולבסוף נעצרו והועברו לחקירה ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט השלום בירושלים".

במשטרה ממשיכים ומספרים כי "במהלך החקירה התגבשו נאספו ראיות כנגד חברי החוליה בחשד להתפרצויות נוספות וגניבת רכב באזור ירושלים במהלך החודש האחרון".

אתמול, שלישי, לאחר סיום החקירה ניתנה הצהרת תובע על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל והם הובאו בפני בית המשפט להארכת מעצרם.


ניידת משטרה



"בסיום חקירת משטרה ניתנה הצהרת תובע כנגד חולית פורצים שפעלה באזור ירושלים", נמסר מהמשטרה, "משטרת ישראל פועלת כל העת תוך הפעלת מכלול האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר כנגד פורצי הדירות הפוגעים ברכוש הציבור ומסכנים אותו. משטרת ישראל תפעל ביד קשה כנגד המעורבים בעבירות רכוש".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחת

    נוו. תגידו מיד שמדובר באנשי השלום.. ערבים. תפסיקו לטשטש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר