יום מודעות לסרטן השד (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מעלה אדומים: פרויקט חדש למען נשים המתמודדות עם סרטן השד

פרויקט "סרטן השד - עוברות את זה ביחד" נוסד על ידי תושבות העיר שהתמודדו עם המחלה בסיוע העירייה, במטרה להציע תמיכה והכוונה התנדבותית לחולות ומחלימות מסרטן השד

פורסם בתאריך: 7.12.20 11:45

ביוזמת קבוצת נשים תושבות העיר שחלו בסרטן השד והחלימו מהמחלה, ובסיועה של יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ויושבת ראש פורום הנשים, איריס אלפסי, התקיימה השבוע פגישה ראשונה במסגרת פרויקט עירוני חדש הנקרא "סרטן השד – עוברות את זה ביחד".

מטרת הפרויקט, שנמצא כעת בשלבי הקמה ראשונים, היא ליצור גוף התנדבותי שיספק תמיכה והכוונה לחולות ומחלימות מסרטן השד ויעביר להן הרצאות, סדנאות או פעילויות אחרות, בעזרת מתנדבים מהעיר והסביבה, בתדירות שבועית. במסגרת הקמת הפרויקט, ייצא בשבוע שעבר קול קורא למתנדבים תושבי העיר, שיהיו מעוניינים להגיע למפגש עם חברות הקבוצה ולהעביר להן תוכן מקצועי או חוויתי.



פגישת הפתיחה של הפרויקט התקיימה בביתה של יהודית מיוסט, בהובלתה של איריס אלפסי, והשתתפו בה הלן הן חיים, נעמה שירה וייס, גילה יעקוב וירדנה נטף – כולן נשים שחלו והחלימו מהמחלה.

חברות הקבוצה ייפגשו מעתה פעם בשבוע ויעסקו בנושא מסוים כמו תזונה, יוגה מותאמת, סדנאות איפור ויופי, סדנאות צחוק, אומנות, בישול ואפיה ושאר נושאים שנוגעים לא רק בהתמודדות עם המחלה אלא בשגרת החיים שאחריה, במסגרת המספקת להן תמיכה הדדית, פורקן ושיתוף מידע ופעילויות מהנות.

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, איריס אלפסי, מסבירה כי "מדובר בפרויקט חברתי, בו אנו קוראים לתושבי העיר שלנו, בעלי מקצוע, לתרום ערב פעם בכמה שבועות למען המטרה החשובה הזו. יש לנו בעיר בעלי מקצוע מומחים מכל התחומים, ואין לי ספק שהם ישמחו לתרום ולהירתם למען המטרה. בימים הקרובים העירייה תדאג לפרסום להוצאת הקול קורא ולפרסום מקומות המפגשים, וזה הזמן של תושבי העיר המעוניינים – להצטרף ליוזמה המרגשת ולתת כתף, ידע וקצת הנאה לקבוצת הנשים המיוחדת הזו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר אזרד

    חן אילוז כל הכבוד ליבי התרחב בעקבות הכתוב על אשה פורצת דרך ממוצא בגדדי שנפטרה לפני כ 85 שנים…. מגיע לה שתונצח גם על שטר על היותה אישה ממוצא מזרחי פילנתרופית לא פחות מהנרייטה סאלד…. א
    פריחה שם נפוץ ביהדות מרוקו ופירושו שמחה. אכן תיקון ענק.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר