(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ידויי האבנים לעבר כביש ירושלים-מעלה אדומים: המשטרה תבצע אכיפה מוגברת

בפגישה שנערכה בין ראש העיר בני כשריאל למפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד, נדון הטיפול בתופעת יידוי האבנים בעזרת אכיפה מוגברת וכן נושאים נוספים בתחום התחבורה

פורסם בתאריך: 31.12.20 08:10

ראש העיר של מעלה אדומים, בני כשריאל, נפגש בתחילת השבוע עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון ידיד, בכדי לקדם את הטיפול במקרי יידוי האבנים הרבים שהתרחשו לאחרונה ביציאה ממנהרת נעמי שמר ומצוקי עיסאוויה.

במסגרת הפגישה מסר כשריאל לניצב ידיד כי מדובר בסכנת חיים ממשית, ויש לפעול לטפל בה לפני שיהיה מאוחר מדי. לצורך טיפול בתופעה, כך לדבריו של כשריאל, צריכה משטרת ישראל להעמיד את כל הכלים וכוח האדם שעומדים לרשותה.



מפקד המחוז, ניצב דורון ידיד, הציג לכשריאל במסגרת הפגישה את הנתונים המספריים אודות מקרי יידויי האבנים בשנה האחרונה, כאשר מהעירייה נמסר כי דווח בין היתר על מעצרים רבים בקרב המיידים וכן על אכיפה נרחבת, גלויה וסמויה, המתבצעת בשטח. בנושא יידוי האבנים, הבטיח ידיד לכשריאל כי המשטרה תמשיך לפעול בנושא באכיפה בלתי מתפשרת ובהקצאת כל האמצעים שברשותה עד למיגור מוחלט של התופעה.

נושא נוסף עליו דנו השניים בפגישה הוא הסרת המחסומים המשטרתיים לכיוון מעלה אדומים, בשל עומסי תנועה שנגרמים מהם. בנושא זה הבטיח ניצב ידיד לפעול ככל האפשר על מנת להסית את המחסומים היזומים למיקומים אחרים, בהם לא תהיה להם השפעה כה משמעותית על עומסי התנועה.

בנושא התחבורה והאכיפה בכביש, ביקש כשריאל בפגישה גם להאריך את זמני הרמזורים בצומת הר הצופים ואדי ג'וז ובצומת הגבעה הצרפתית. נכון לכעת התחייב ניצב ידיד כי יוצבו במקום שוטרים שיכווינו את התנועה לטובת תושבים המגיעים מכיוון מעלה אדומים בשעות הבוקר העמוסות, בזמן שנושא הארכת זמני הרמזורים ייבדק.

ראש העיר, בני כשריאל, מספר כי "הפגישה עם מפקד המחוז הייתה טובה וחשובה. הזמנתי אותו גם לביקור וסיור רשמי במעלה אדומים, ואני מודה לו על ההיענות ועל הסיוע. סיכמנו כי נמשיך לעמוד בקשר שוטף ולעקוב אחר ביצוע ההחלטות, ואני מקווה שלכולנו תהיה נסיעה בטוחה ורגועה הביתה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונית

    האבנים כמובן באים אחרי בילוי במרכז העיר כשגם פה הם. מתנהגים כמו חיות טרף.

  2. אילנה

    הגיע הזמן לטפל באנרכיטים מפיצי המחלות איפו ביבי? למה הוא לא קורא לאנרכיסטים מפיצי המחלות להפסיק או אוחנה לא אומר למשטרה לטפל ביד קשה?אילן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר