פארק הנוער במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
פארק הנוער במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: חוזרים לפעילות – שבוע הספורט יוצא לדרך

אחרי למעלה משנה נטולת אירועי ספורט עממיים, ייפתח שבוע הספורט של מעלה אדומים שכולל תחרויות, טורנירים ואליפויות בענפי ספורט מגוונים

פורסם בתאריך: 22.4.21 20:17

לאחר למעלה משנה שבה לא התקיימו אירועי ספורט עממיים, מעלה אדומים תקיים החל מהיום (שישי) ועד לשישי הבא (30 באפריל) את שבוע הספורט הגדול, המגוון והעשיר ביותר בישראל, עם מספר רב של ענפי ספורט ואירועים לכל הגילאים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תחילה, תתקיים אליפות הכדורעף העירונית לנוער ובוגרים היום (שישי) החל מהשעה 12:00 באולם חטיבת הביניים דקל וילנאי.

בשבת תתקיים אליפות העיר בשחמט, החל מהשעה 9:00 בפארק הפיל.

ביום ראשון, 25.4.21, בין השעות 16:00-20:00 הכדורסל לכיתות ג'-ו' חוזר עם אליפות הסטריטבול המסורתית, שתתקיים בתיכון דקל וילנאי בהובלת ארנון זיו, מנהלה המקצועי של מכבי מעלה אדומים.

ביום שני ה-26.4 החל מהשעה 17:00 גדי בן לולו יוביל את אליפות הג'ודו-קט לילדים בכיתות א'-ה'.

ביום שלישי ה-27.4 ייערך הפנינג ספורט לבני 60 ומעלה, שיתקיים בשיתוף מרכז יובלים. לאחר משבר הקורונה שאילץ את רובם ככולם לשהות בבתים, בני הגיל השלישי ישיקו את פרויקט "נעים בשלישי" במגרשי הספורט של פארק הנוער. במסגרת אירוע הפתיחה, ייהנו המשתתפים משיעורי כדורסל עם לוטם כהן, כדורגל עם משה אמסילי, אומנויות לחימה עם חיים כהן, חיזוק ומתיחות עם לימור דדיה, התעמלות עם נאווה עזר וג'ירוקינזיס עם אלונה פישר.

עוד באותו הערב של יום שלישי, ייערך טורניר כדורגל לכיתות ה'-ו' במגרש השחב"ק בשכונת נופי הסלע. את הטורניר יזם הראל לוי, תלמיד כיתה ו' מבית הספר צמח השדה. הראל פנה אל סגן וממלא מקום ראש העיר, גיא יפרח, ואל מחזיק תיק הספורט דודו מתתיהו. השניים נעתרו ורתמו את אגף הספורט העירוני לטובת האירוע.

בנוסף, קבוצת הוותיקים תקיים משחק ראווה מול ראשון לציון החזקה ומעוטרת כוכבי העבר.
ברביעי (28.4) ייערכו אליפות מעלה אדומים הפתוחה בטניס לבני נוער תחרותיים, והרקדת ריקודי עם פתוחה לקהל הרחב ללא עלות באולם הספורט מצפה נבו, עם שלומית נגר.

תחרות הבאולינג העירונית תתקיים גם היא ביום רביעי בהיכל הבאולינג במישור אדומים. השתתפות בתחרות הבאולינג כרוכה בעלות של 20 שקלים למשתתף.

ביום שישי ה-30.4 החל מהשעה 10:00, בשיתוף עם פרויקט ״אפשרי בריא״, תיערך חגיגת ל"ג בעומר, כאשר במקום מדורות שורפים קלוריות במסיבת ״ספיניגג אש״ בקאנטרי, עם די-ג'יי בינלאומי שירים את האווירה.

באותו היום יתקיים טורניר טניס שולחן לבוגרים במרכז לטניס שולחן בתומר רחל, בהדרכת אלכס שרמן, ובמקביל ייחנך מגרש הקטרגל המחודש בשדי חמד, במסגרת משחק בכורה של ליגת מסא"י המיועדת לבני הקהילה האתיופית, בין הקבוצה המקומית לבאר יעקב.

מחזיק תיק הספורט דודו מתתיהו: "מדובר בשבוע הספורט הכי מגוון ועם מספר האירועים הרב ביותר בארץ. אני מזמין את התושבים להגיע וליהנות מספורט בהדרכת מיטב המאמנים שלנו. יישר כוח למתנ"ס ולכל העוסקים במלאכה״.

סגן וממלא מקום ראש העיר גיא יפרח: "אגף הספורט מספק לנו שבוע ספורטיבי גדוש אירועים. זו הייתה שנה לא פשוטה, במהלכה לא ניתן היה לקיים אירועי ספורט מאורגנים. אני שמח סוף סוף להשתתף באליפויות ובתחרויות באולמות ובמתקנים הפתוחים".

ראש העיר בני כשריאל: "אני מודה לנציגי משרד התרבות והספורט אשר סייעו לנו ושיבחו את המגוון הרחב ומלא האפשרויות שניתן לתושבי העיר מעלה אדומים במסגרת שבוע הספורט. מגיע יישר כוח גדול לאגף הספורט שלנו, שמביא לתושבי העיר שבוע גדוש באירועי ספורט מכל הענפים, והכל בהתאם לכללי משרד הבריאות ותוך שמירה על בריאות השחקנים והצופים. אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולהשתתף בפעילויות ומאחל לכולם פעילות ספורטיבית מהנה ובטוחה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר