בעיצוב חדשני ומודרני: רשת בורגראנץ' פתחה את הסניף המחודש בקניון מעלה אדומים

רשת ההמבורגרים בורגראנץ' השיקה בתחילת החודש את הסניף המחודש בקניון מעלה אדומים. הסניף עבר שיפוץ כולל, בו נחשף הקונספט העיצובי החדש והמודרני של הרשת הותיקה. "השקנו תפריט חדש ושדרגנו את הארוחות", מסר משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ'

פורסם בתאריך: 23.8.21 16:19

בתחילת חודש אוגוסט, נפתח בקניון מעלה אדומים הסניף המחודש של רשת בורגראנץ'. מדובר בסניף שעבר שיפוץ כולל, לצד שדרוג ארוחות מבוגרים וילדים. הסניף המחודש ממוקם במתחם המזון מהיר בקניון ומשתרע על כ-100 מ"ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ', בשיחה עם "כל העיר" מספר על הסניף המחודש. "בתוך קניון מעלה אדומים היה סניף ותיק ובמסגרת תהליכי התפתחותה וצמיחתה של הרשת גם במהלך תקופת הקורונה, החלטנו לפתוח סניפים חדשים ברחבי הארץ, ובמקביל לשפץ את הישנים. את הסניף במעלה אדומים נאלצנו לסגור כדי לשפץ אותו בעיצוב חדשני, מודרני ומזמין".

"בנוסף, לפני כשבועיים השקנו את התפריט החדש שלנו שכולל מוצרים מכל הקטגוריות", אומר אפרים. "הוספנו המבורגר מבשר אנגוס ועוד שלל ארוחות חדשות וסלטים חדשים. גם בגזרת הקינוחים וארוחות הילדים ריעננו, חידשנו ואף שינינו את הפרסים לעדכניים ביותר".

ולמרות העלייה בתחלואה – האם עדיין יש עבודה ולקוחות מגיעים?

"לפני הגל הרביעי, היינו בטוחים שהולך להיות קיץ מעולה כי חשבנו שנגמרה הקורונה בארץ, והקניונים היו עמוסים. אבל הגיע הגל הרביעי ופחות אנשים הגיעו מחשש שתיווצר התקהלות. אך יחד עם זאת, בקניון מעלה אדומים אנו רואים שישנה תנועה יפה של אנשים ופדיון יפה של הסניף. בנוסף, אנחנו עובדים על משלוחים למישור אדומים, כפר אדומים וכו'".

"אנחנו ברשת בורגראנץ' מגישים לכל האזרחים שירות", מסיים אפרים. "לא משנה אם הלקוח גר בתל אביב, מעלה אדומים או אריאל. זה חלק מאיתנו, לא רק סיסמא ומיתוג, אלא הכי ישראלי שיש".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר