המרכז המסחרי החדיש והמודרני במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
המרכז המסחרי החדיש והמודרני במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: המרכז המסחרי בשכונת נופי סלע בשלבי הקמה אחרונים

המרכז, שמשתרע על פני כ־13,500 מ”ר, צפוי לכלול שטחי מסחר, משרדים ופנאי. הצפי לפתיחה: חודש נובמבר

פורסם בתאריך: 26.7.17 20:29

העבודות להקמת המרכז המסחרי החדיש בשכונת ‘נופי סלע’ שבמעלה אדומים נמצאות בשלביהן האחרונים. המרכז המסחרי, שנבנה על ידי חברת קרסו נדל”ן, ייפתח רשמית בחודש נובמבר, וכבר עכשיו אפשר להתרשם מגודלו וממראהו. המרכז נבנה על שטח כולל של 13,720 מ”ר, והשטח העיקרי לבנייה מתפרס על כ־4,500 מ”ר. המבנה הוא בניין מסחר ומשרדים בן חמש קומות, הכולל מפלס חניה, מפלס מרכול, שטחי מסחר וחניות תת-קרקעיות. יפעלו בו, בין היתר, סופרמרקט, מסעדות, בתי קפה, דוכני מזון מהיר, מעדנייה, מרפאות ושירותי פנאי.

המטרה העיקרית של חברת קרסו בהקמת המרכז היא ליצור מקום מפגש חברתי וקהילתי תוך שימת דגש על נוחות, ידידותיות ועדכניות ולהציע למבקרים בו תמהיל עסקים שיספק את כל מה שנחוץ לתושבי השכונה, על יד הבית.

בפגישה מקצועית אשר עסקה בקצב ההתקדמות של הפרויקט ובהיבטים תכנוניים הנוגעים להשלמת העבודות, השתתפו ראש העיר בני כשריאל, מנכ”ל קרסו נדל”ן, דן פרנס, וצוותו המקצועי ומהנדס העיר גדי ברנדס.

ראש העיר כשריאל מציין כי “כוחה ועוצמתה של מעלה אדומים הוא באווירה החמה והמשפחתית ובגיבוש החברתי והקהילתי. חיזוק המסחר והעסקים בעיר חשוב, כמנוף מרכזי לפיתוחה ולביסוסה הכלכלי. הקמת המרכז המסחרי ייתן תשובה הולמת לשעות הפנאי ויספק מענה לצרכי המשפחות, הילדים והנוער בשכונה ובעיר”.

כשריאל מוסיף כי המרכז המסחרי מוקם במקום אטרקטיבי ומרכזי בלב שכונת נופי סלע, ואין לו ספק שהוא ייתן מענה לצורכי האוכלוסייה בשכונה, ויזכה להצלחה רבה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר