בני כשריאל וחברי המשלחת של נציגי מועצת יש”ע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל וחברי המשלחת של נציגי מועצת יש”ע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ראש העיר כשריאל בכנס IAC בוושינגטון

כשריאל יצא לכנס של ארגון הישראלים בארה”ב כחבר במשלחת נציגי מועצת יש”ע וכחלק ממסע גיוס תרומות בארצות הברית

פורסם בתאריך: 19.11.17 10:45

השבוע השתתפה משלחת של נציגי מועצת יש”ע בכנס של ארגון הישראלים בארה”ב, IAC, שהתקיים בוושינגטון. המשלחת, שיצאה בסיוע המשרד לעניינים אסטרטגיים, כללה את ראש העיר בני כשריאל, את מנכ”ל מועצת יש”ע שילה אדלר ואת ראש המועצה האזורית בקעת הירדן וראש מטה המאבק בחרם של מועצת יש”ע דוד אלחייני.

כשריאל ביקר בכנס במסגרת מסע גיוס תרומות שהוא עורך בארצות הברית, במטרה לגייס כספים לפרויקטים שונים במעלה אדומים בתחומי החינוך, הרווחה והביטחון.

נוסף על הפאנלים שבהם השתתפו חברי המשלחת, הם הקימו באזור הכנס דוכן שבו הציגו מוצרים שונים מיהודה, שומרון ובקעת הירדן. בין המוצרים שחולקו בביתן: תמרים מבקעת הירדן, חלווה ממפעל ‘אחווה’ שבאריאל, מוצרי חברת ‘אהבה’ שבמועצה האזורית מגילות ים המלח ויין מיקב פסגות שבבנימין.

הביתן משך אליו אורחים רבים ביניהם שר החינוך נפתלי בנט, שלדון אדלסון וד”ר מירי אדלסון, ח”כ מירב מיכאלי, הנהלת ארגון ה־IAC, כלי תקשורת ומכובדים רבים. נוסף על כך, נפגשה המשלחת עם קונסול ישראל בניו-יורק דני דיין, אשר כיהן בעבר כיו”ר מועצת יש”ע.

“הביתן מראה מה הוא המאבק בחרם ומה המשמעות של החרם”, אומר אדלר. “הביתן מספר את הסיפור מהשטח. דרך האוכל, דרך הטעם – זוהי ההזדמנות שלנו להסביר את עצמנו גם בכנס הזה וגם בכנסים דומים, ולספק כלים הסברתיים”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר