אריה דרעי, בני כשריאל, אייל נזרי, גיא יפרח (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אריה דרעי, בני כשריאל, אייל נזרי, גיא יפרח (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: פרס ניהול תקין הוענק לעירייה

הפרס ניתן בטקס שנערך בבנייני האומה, במעמד שר הפנים אריה דרעי. ראש העיר כשריאל: “תוצאה של עבודה קשה”

פורסם בתאריך: 18.12.17 10:04

ביום שני השבוע העניק שר הפנים אריה דרעי את פרסי הניהול התקין והאחריות החברתית ברשויות המקומיות. בין הרשויות שנבחרו כסוכות בפרס היתה גם עיריית מעלה אדומים.

הטקס החגיגי לחלוקת הפרסים התקיים בבנייני האומה, במעמד שר הפנים דרעי, מנכ”ל משרד הפנים מרדכי כהן, יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, יו”ר מרכז המועצות האזוריות עמיר ריטוב, וראשי הרשויות והמועצות הזוכות. מטעם העירייה נכחו בטקס, וקיבלו את הפרס, ראש העיר בני כשריאל, סגנו ומ”מ גיא יפרח, וסגן הגזבר אייל נזרי.

פרס השר לניהול תקין ברשויות מקומיות נועד לקדם עשייה יזומה ויצירתית בתחומי חיים שונים, על מנת לספק לציבור שירותים טובים ואיכותיים. הפרמטרים לקבלת הפרס הם ההתנהלות הכספית של הרשות המקומית, הדרך לניהול מכרזים ופרסומם, צורת ניהול משאבי האנוש ודרך ניהול מערך השירותים הניתנים לתושבים. הפרס מעיד על ניהול כספי תקין ואחראי מצד העירייה ומצד בעלי התפקידים בה ועובדיה.

 

במהלך הטקס אמר שר הפנים אריה דרעי: “לרשויות המקומיות השפעה ישירה על איכות חייו של התושב. לצד האתגרים הקיימים, חשוב שנציין את הרשויות המקומיות אשר פעלו באחריות חברתית ופיתחו חדשנות מוניציפאלית למתן שירות איכותי יותר לתושב. בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשויות שעומדות באמות מידה גבוהות של שקיפות ונגישות למידע, ואנו מעודדים עוד רשויות לפעול כך”.

ראש העיר כשריאל אומר כי הפרס הוא תוצאה של עבודה קשה בתחום הכספי ובכל הקשור להתנהלות התקציבית השוטפת של העירייה, תודות לפועלם של הנהלת העירייה ולגזבר. “הפרס מעיד על החתירה המתמדת שלנו למצוינות, תוך הצבת התושבים במרכז העשייה”, אומר ראש העיר. “מאמצינו לשפר את איכות חיי התושבים ולשפר את השירות נושאים פרי”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר