מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

האישה במרכז: חנוכה בסימן ‘נשים מאירות’

בכל יום יתקיימו בעיר אירועים לחנוכה, שבשיאם תדליק ‘אישה מאירה’ את נרות החג

פורסם בתאריך: 13.12.17 10:05

בחג החנוכה הזה מעלה אדומים שמה את הנשים במרכז: לרגל חג האורים, חברו יחדיו האגף לקידום מעמד האישה בלשכת ראש העיר, פורום הנשים העירוני, המתנ”ס והיכל התרבות, לטובת השקתו פרויקט חדשני בסימן ‘נשים מאירות’. המטרה: להוקיר במהלך החג את פועלן של נשות מעלה אדומים.

במסגרת הפרויקט ייערכו בכל יום אירועי חנוכה, ובמהלכם תדליק אישה מובילה נר חנוכה, בליווי החוגגים.

את הרעיון הגה מנהל המתנ”ס אורי מסיל, שגייס את כל השותפים למיזם החדשני. ועדה משותפת בחרה את הנשים, כל אחת מובילה בתחומה. עבור כל אישה נבחרת הפיקה הטלוויזיה הקהילתית של מעלה אדומים סרטון בין שתי

דקות, המציג את פועלה. ביום שישי, נר רביעי של חנוכה, אף יתקיים בשעה 13:00 שידור מיוחד לחנוכה בטלוויזיה הקהילתית – שידור חי מהאולפנים, שבמסגרתו יתקיים פאנל בהשתתפות כמה מהנשים ‘המאירות’. מנחות השידור יהיו מחזיקת תיק הנשים במועצת העיר מעין מור, ויו”ר פורום הנשים איריס אלפסי.

 

מנהל המתנ”ס מסיל מציין: “אירועי חנוכה השנה יהיו זוהרים במיוחד. החלטנו לשזור בשלל האירועים דמויות מפתח שהן נשים מאירות, תרתי משמע. למאמץ הזה נרתמו כמה כוחות חברתיים, ויחד נוצר פה חג מואר במיוחד. האירועים יתקיימו ברחבי העיר ופונים למגוון רחב של אוכלוסיות, מתוך כוונה לחגוג באווירה מאוחדת ומשפחתית, כמצוות החג”.

אלפסי מוסיפה ואומרת כי “אני כל כך שמחה וגאה שהנושא המוביל של החג המדהים הזה הוא נשים מעצימות תושבות העיר. כל הנשים שנבחרו להאיר את העיר בשבוע הזה עוסקות בעשייה חברתית מרשימה לאורך כל השנה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר