בניין עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)
בניין עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)

השבוע בבניין העירייה: יום החלפת השלטון יתקיים ביום שלישי

חברי מועצת הנוער העירונית יחליפו את בכירי העירייה, ואת מנהלי המתנ"ס, היכל התרבות ובתי הספר

פורסם בתאריך: 31.12.17 13:39

כמיטב המסורת העירונית והארצית, גם השנה יחליפו חברי מועצת הנוער העירונית במעלה אדומים את בכירי העירייה וארגוני הסמך שלה – הנהלת המתנ"ס, היכל התרבות, בתי הספר ומנהלי אגפי העירייה, ליום שלם.

יום זה, שיתקיים ביום שלישי הקרוב (2.1), מהווה שיא של תהליך חינוכי ערכי ודמוקרטי, שבמהלכו נציגי מועצות התלמידים והנוער נפגשים עם קובעי המדיניות ברשויות, במשרד החינוך, במחוזות ובבתי הספר, כדי שיוכלו להכיר את מהות תפקידיהם ולהתנסות בתהליך קבלת ההחלטות.

יצוין כי יום חילופי השלטון הינו פרי יוזמה של מועצות התלמידים והנוער, הפועלות בחסות מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, והוא מתקיים מאז שנת 1995.

עוד לפני קיום היום עצמו, עורכים בני הנוער בימים אלו פגישות עם בעלי התפקידים בעירייה ובארגוני הסמך, כדי לקבוע כמה מטרות ולהציב כמה יעדים ליום החשוב. כל אחד מהנציגים נפגש פגישה אישית עם המוחלף שלו, כדי לדבר על מטרות אישיות וכלליות לאותו היום, וכמובן – כל חבר ממועצת הנוער החל כבר ללמוד על התפקיד שלו.

בחודשים האחרונים הכינו נציגי מועצת הנוער תוכניות עבודה מפורטות לקראת 'יום החלפת השלטון', חשבו על רעיונות מקוריים, התייעצו עם חברים ועם בני משפחה – והכול כדי שבישיבות העבודה יתקבלו החלטות לטובת בני הנוער בעיר.

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער, מציין כי "אני מאמין שבני הנוער הללו הם מנהיגים שמסוגלים להוביל את כלל בני הנוער בעיר ולהיות שותפים לעשייה. הנוער הוא שדרת המנהיגות הבאה של מעלה אדומים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר