ערב החשיפה בשכונת נופי הסלע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ערב החשיפה בשכונת נופי הסלע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ההרשמה לגנים במעלה אדומים: ערבי חשיפה להורים

ערבי החשיפה נערכו במרכז העיר ובשכונות נופי הסלע וצמח השדה. המטרה: ליווי ההורים עד לסיום הליך הרישום

פורסם בתאריך: 27.1.18 20:18

ההרשמה למוסדות החינוך במעלה אדומים החלה – וההורים זכו לערבי חשיפה אשר מאפשרים להם ללמוד יותר על התהליך ועל מה שצפוי להם ולילדיהם בשנה הבאה. ערבי החשיפה נערכו במרכז העיר וכן בשכונות נופי הסלע וצמח השדה, ונכחו בהם הגננות המובילות, אנשי אגף החינוך בעירייה, מפקחות משרד החינוך ואנשי מתנ"ס הגיל הרך.

כ-120 הורים הגיעו לערבי החשיפה, ובמהלכם הוצגו התוכנית החינוכית, מבנה סדר היום במוסדות החינוך, הרכב הצוות החינוכי על מרכיביו השונים, מהות התוכניות המוצעות בגנים הממלכתיים והממ"ד, הסבר על זרמי הממ"ד ומענה עירוני להדרכות הורים ולסיוע טיפולי בגנים. כמו כן, הוצגו הצהרונים ופעילות ה'בוקר רך', על ידי נציגות המתנ"ס.

 

 

במהלך הערב ניתנה אפשרות לשאילת שאלות מצד ההורים, ולהתייעצות אישית בסיום הערב.

כידוע, ההרשמה לגנים ולכיתות א' מתבצעת באמצעות אתר האינטרנט של העירייה, המעמיד לרשות ההורים קישור ישיר לאתר הרישום. ההרשמה תהיה פתוחה במהלך כל תקופת הרישום שיגיע לסיומו ביום שישי הבא (2.2). הרישום דרך אתר האינטרנט אפשרי רק אם הכתובת במשרד האוכלוסין מעודכנת בשתי תעודות הזהות של ההורים. תושבים חדשים וכאלו שאין להם גישה לאינטרנט יוכלו להירשם במוקד הרישום בבניין העירייה.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, אמר בעקבות קיום ערבי החשיפה: "מערכת החינוך במעלה אדומים מחויבת להמשיך וללוות את ההורים ביד מקצועית ובאוזן קשובה, עד להשלמתו של תהליך הרישום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר