שבוע תנועות הנוער במעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
שבוע תנועות הנוער במעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: שבוע תנועות הנוער יוצא לדרך

במהלך השבוע יתקיים יריד התנועות, וכן מפקד ראש העיר, ערב הצדעה למדריכים ומרוץ לרגל 70 שנה למדינת ישראל

פורסם בתאריך: 4.5.18 19:36

שבוע תנועות הנוער במעלה אדומים יתקיים בשבוע הבא, כמדי שנה, ויכלול את יריד תנועות וארגוני הנוער שיתקיים בפארק הפיל – יריד המיועד לכיתות ג' ומעלה, ויציע פעילות לכלל התנועות והארגונים. כמו כן יתקיים מפקד ראש העיר וכן ערב הצדעה למדריכי תנועות הנוער וצוותי התנועות. נוסף על כך – ייערך מרוץ מיוחד בסימן 70 שנה למדינה.



המטרה של שבוע תנועות הנוער היא להעלות למודעות הציבור בעיר את נושא תנועות הנוער ולהגביר את המוטיבציה של ההורים ושל הילדים להצטרף לתנועות השונות וליהנות מפעילות חינוכית ערכית מעצימה לאורך כל השנה.

בעיר פועלות 12 תנועות נוער – בני עקיבא, הצופים, אריאל, הנוער העובד והלומד, עזרא, מדצ"ים, אחריי, שקאל וצמרת, שלהן תשעה סניפים שונים בעיר. בתנועות חברים כ-1,850 ילדים ובני נוער.

שבוע תנועות הנוער מהווה שיא בפעילות העירונית של התנועות באמצע שנה עמוסה וחסרת מנוחה: רק בשבועות האחרונים הפיקו התנועות פרויקט התרמה עירוני ענק ביום המעשים הטובים, בנו והפעילו שווקי פורים בשכונות העיר והפעילו את הפורימון העירוני.

תנועות הנוער עובדות לאורך השנה בצמוד לאגף הנוער במתנ"ס, אשר מספק להן ליווי ערכי, חינוכי ומקצועי, למרכז ההדרכה, לפורום הקומונרים ולוועדת תנועות הנוער העירונית, שהוקמה השנה על ידי נציגי הנוער מהתנועות.

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער: "כמה שיותר בני נוער שלוקחים חלק בפעילות בלתי פורמלית – זה דבר שעושה טוב לעיר. כמה שיותר בני נוער שלוקחים חלק בתנועות נוער – זה הכי טוב שיש. הנתונים המרשימים של אחוזים גבוהים בגיוס לצבא מבין בני העיר הם המשך ישיר של פעילות תנועות הנוער בעיר".

ראש העיר בני כשריאל מציין כי "מיטב הנוער נמצא בתנועות הנוער. מעלה אדומים היא אחת הערים המובילות בארץ בתחום תנועות הנוער, ועל כך גאוותי. אני רואה חשיבות רבה בקידום פעילותן של התנועות, המקנות ערכים משמעותיים. אני מצפה מבני הנוער שלצד ההנאה שלהם מהפעילות בכל תנועה יהיו מעורבים בחיי הקהילה ויעזרו להעצים ולחזק את הקהילה שלנו, כי הם בעצם עמוד השדרה של קהילה חזקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר