צהרוני ניצנים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
צהרוני ניצנים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: צהרונים מסובסדים גם בשנה הקרובה

העירייה החליטה להמשיך את תוכנית ניצנים לשנה נוספת. העלות: 350 שקלים לכיתות א’-ב’; 525 שקלים לכיתות ג’-ד’

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:18

החופש הגדול עוד רגע מסתיים, ובעירייה כבר נערכים לשנת הלימודית התשע”ט ומביאים בשורה גדולה להורים – עם המשך של תוכנית ניצנים, שמציעה צהרונים מסובסדים לתלמידים, במוסדות החינוך בעיר. התוכנית תפעל בשיתוף העירייה והמתנ”ס, כשעל ההפעלה יהיו אחראים המתנ”ס העירוני ועמותת “בית מורשת”.



כזכור, מעלה אדומים הצטרפה לתוכנית לראשונה בשנה שעברה, והתוכנית זכתה להצלחה גדולה. בעקבות כך, החליטה העירייה להמשיך ולהפעיל ואף להגדיל את התוכנית בשנת הלימודים הקרובה.

משרד החינוך רואה בתוכנית זו את הצהרון כהמשך טבעי של יום הלימודים, תחת פיקוחו של משרד החינוך ובסבסוד כספי לילדי א’-ב’, כשלילדי כיתות ג’-ד’ הצהרון מוזל. לכיתות הנמוכות, כיתות א’-ב’, תעלה התכנית סכום של 350 שקלים בלבד, ולכיתות ג’-ד’ תעלה התכנית 525 שקלים. בנוסף, התכנית תכלול ארוחת צהריים חמה, אשר תסופק לתלמידים מספק של משרד החינוך בימים שבהם תפעל התכנית, ובימי הלימודים הארוכים יקבלו התלמידים כריכים.

מנכ”ל העיריה שמוליק חנוך: “הצהרונים הללו הם לא עוד בייביסיטר או תוכנית להפגת הזמן, אלא הזדמנות לצקת תוכן לנושאים שאינם נלמדים בשעות מסגרת הלימודים הפורמאליים. יש יתרון עצום בכך שהצוות החינוכי של בית הספר הוא זה שיעביר לילדים את התוכנית, שכאמור, תעמוד תחת פיקוח”.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: “מדובר בתוכנית איכותית שמציעה לתלמידים תכנים חשובים של למידה, הנאה ופעילות חברתית. כמו כן, התוכנית מאפשרת להורים להיות בראש שקט לאחר שהילדים יהיו במשך כל השבוע מסודרים בבתי הספר עד שעות הצהריים המאוחרות”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר