ערב הוקרה לקצינים תושבי מעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ערב הוקרה לקצינים תושבי מעלה אדומים בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים – בצמרת הדירוג הארצי במספר הגברים המתגייסים לצה"ל

מנתוני אגף כוח אדם בצה"ל עולה מעלה אדומים ניצבת במקום ה-7 הארצי עם 89.1 אחוזי גיוס בקרב הגברים

פורסם בתאריך: 12.12.18 19:57

גאווה עירונית: מעלה אדומים מדורגת במקום ה-7 הארצי בשיעור גיוס גברים לצה"ל. כך עולה מנתוני אגף כוח אדם בצה"ל, אשר מתייחסים לילדי שנתון 1997, שמרביתם התגייסו בשנת 2015 ומשתחררים השנה. יש לציין מדובר בנתונים שנאספו עבור חייבי גיוס בלבד, כשדירוגם לפי ערים, מתייחס רק למקומות בהם פוטנציאל המתגייסים הוא מעל ל-100 אחוזים.



בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "הנתונים שהתפרסמו יפים ומרשימים ומצביעים על עלייה משמעותית באחוזי הגיוס בקרב גברים במעלה אדומים. על פי הנתונים, במעלה אדומים שיעור גבוה של גיוס בנים לצה"ל העומד על 89.1 אחוז, מתוכם 4.8 אחוזי מיצוי לקצונה. הנתון מציב את העיר במקום ה-7 הארצי – עלייה של 6 מקומות לעומת הנתונים של השנה שעברה".

יש לציין כי הנתונים בדקו גם את שיעור המתגייסים בכל בתי הספר, כשגם בדירוג הזה ישנה נציגות למעלה אדומים בעשירייה הראשונה בדירוג הארצי. במקום ה-8 מבין בתי הספר הממ"ד (ממלכתיים-דתיים) ניצבת ישיבת צבייה עם 97.4 אחוזי גיוס, מתוכם 16.7 אחוזי מיצוי קצונה.

סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער: "אני מברך את ידי כל העוסקים במלאכה על הנתונים המרשימים, שהולכים ועולים בכל שנה. צוותי ההוראה במוסדות החינוך, תנועות הנוער ואנשי החינוך הבלתי פורמלי, מבינים היטב את חשיבות השירות הצבאי ופועלים בכל הדרכים להטמעת ערכי הציונות ואהבת המדינה לצד העלאת המוטיבציה לשירות משמעותי בצה"ל".

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: "נתוני הגיוס הטובים הינם תוצאה של סט ערכים אותם הילדים סופגים בבתיהם וכן מתכניות ייחודיות של הכנה לצה"ל, עבודה קשה של החינוך ושל מנהלי ומורי בתי הספר, תוך חיזוק המחויבות של התלמידים לנתינה ולהתנדבות. יש לנו נוער איכותי נפלא וטוב. יש לנו במעלה אדומים חינוך ערכי ברמה גבוהה מאוד וזה נותן את פירותיו גם בגיוס לצה"ל. הנוער שלנו פטריוט אמיתי, ובני הנוער שלנו תורמים גם באזרחות בהתנדבות לקהילה וגם בצה"ל בגיוס משמעותי וביחידות מובחרות. אחד ממרכיבי החינוך הערכי הוא אחוז הגיוס לצה"ל ושירות משמעותי בהתאם ליכולותיו של המתגייס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר