מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: תהליך הרישום לחטיבות הביניים הממ"ד יוצא לדרך

באגף החינוך בעירייה ובחטיבות הביניים נערכים לקראת שנת הלימודים הבאה – תש"פ. הרישום יחל בחודש ינואר וההליך יתבצע דרך חטיבות הביניים עצמן

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:53

שנת הלימודים הנוכחית אמנם עדיין בעיצומה, אבל במערכת החינוך במעלה אדומים כבר נערכים לשנת הלימודים הבאה – תש"פ. בעיקר אמורים הדברים ברישום לחטיבות הביניים, שיחלו בחודש הבא.



מעיריית מעלה אדומים נמסר השבוע כי "הרישום לחטיבות הביניים הממלכתי-דתי לבנים ולבנות לכיתות ז' במעלה אדומים לשנה"ל תש"פ יחל בחודש הבא".

יש לציין כי הרישום לא ייערך דרך העירייה כמו שקורה במוסדות החינוך היסודיים, אלא על ידי חטיבות הביניים עצמן. "הרישום יתבצע על ידי חטיבות הביניים", מסבירים בעירייה, "כשהתהליך יכלול ערבי הסברה ומידע להורים, מילוי טפסי בקשה על ידי תלמידי כיתות ו' והעברתם לחטיבות הביניים עד לתאריך 25.1.19. כמו כן, ראיונות אישיים בבתי הספר יערכו בתיאום מראש. קבלת הודעת שיבוץ לבתי הספר הממ"ד לבנים יהיו עד ל-3.3.19 ולבתי הספר הממ"ד לבנות עד ל-4.4.19. לאחר הודעות השיבוץ יתבצע הרישום בבתי הספר".

בתוך כך, אגף החינוך בעיריית מעלה אדומים שלח השבוע אגרת להורים ויצא בפרסום, שבו מובהר להורים הנרשמים כי בזמן הרישום יפקיד כל הורה סכום של 500 שקלים כמקדמה לשכר הלימוד בשנה"ל הבאה. במידה וההורים יבטלו רישום – המקדמה לא תוחזר. לרישום יש להביא תעודת זהות עם פרטי ההורים, התלמיד/ה וכתובת המגורים במעלה אדומים. תלמידים שאינם תושבי מעלה אדומים יצטיידו באישור מימון אגרת למודי חוץ מטעם הרשות המקומית בה הם גרים.

בעירייה מציינים עוד כי "אגף החינוך במעלה אדומים מבהיר כי ההורים והתלמידים יהיו מחויבים לרוח ולדרך התורנית והחינוכית של המוסד אליו הם נרשמים. לכן, מומלץ ביותר לערוך היכרות מוקדמת עם המוסד החינוכי אליו הנכם מעוניינים להירשם. השיבוץ הסופי ייעשה על ידי חטיבות הביניים לאחר ראיונות ובחינת התאמת התלמיד/ה לרוח ולדרך התורנית-חינוכית-חברתית של המוסד, וקבלת הציונים מבתי הספר היסודיים".

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל: "המעבר לחטיבת הביניים הינו מעבר משמעותי, המלווה בהסתגלות לדרישות לימודיות ולחברה חדשה ומגוונת , לפיכך כדי שההורים יוכלו להיערך לבחירת בית ספר מתאים, פותחים בתי הספר את שעריהם לערבי הורים ולימים פתוחים".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר