רונה רמון ז"ל באחד מביקוריה במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
רונה רמון ז"ל באחד מביקוריה במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

כשריאל: "רונה רמון היתה סמל להשראה"

מעלה אדומים נפרדת מרונה רמון ז"ל, שלה היה קשר הדוק לעיר במסגרת פרויקט ספייס לאב ובמסגרת אירועי פורום הנשים העירוני

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:54

בעירייה מעלה אדומים נפרדים השבוע בצער עמוק מרונה רמון ז"ל, שנפטרה ביום חמישי שעבר לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. "הידיעה על מותה של רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל ואמו של הטייס אסף רמון ז"ל, הכתה בצער כבד את מערכת החינוך שלנו ואת העיר כולה", נמסר מהעירייה.



לרונה רמון ז"ל, היה קשר לעיר מעלה אדומים במגוון פרויקטים, במסגרתם היא גם התארחה בעיר לא אחת בשנים האחרונות. "לפני כשנה, בינואר 2017, רונה רמון התארחה בתחרות חצי הגמר של פרויקט ה- space lab בחטיבת הבינים למדעים ואמנויות- דקל וילנאי אורט", מוסיפים בעירייה ומציינים. "היא בירכה את התלמידים וציינה לשבח את עבודתם. רונה ז"ל אף העניקה במתנה לבית הספר את הספר ״יומני רקיע – יומני אילן ואסף רמון״, כהוקרה על פעילות התלמידים בפרויקט".

בנוסף, בשנה שעברה ביקרה רמון ז"ל באירוע השנתי של פורום הנשים במעלה אדומים. במסגרת האירוע היא העבירה הרצאה מרתקת לנשות העיר תחת הכותרת "כעוף החול".

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל: "רונה רמון ז"ל היתה סמל להשראה, לאצילות, לעוצמה ולחזון. היא העניקה לאלפי בני נוער וצעירים הזדמנות לצמיחה, למנהיגות חברתית, ללמידה מחוץ לקופסא ולעמידה באתגרים במצוינות ובהצטיינות. לתלמידי "דקל וילנאי אורט" העניקה רונה רמון את ההזדמנות לשלוח ניסוי לחלל ולהיות פורצי דרך כבר בגיל צעיר. היא העניקה לנו גאווה גדולה בבני ובנות הנוער שלנו. זכינו לארח אותה בעיר כשהגיעה למוזיאון קסטל ולהיכל התרבות. נחשפנו כולנו לאישה מעוררת הערצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר