התזמורת הסימפונית הצעירה של מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
התזמורת הסימפונית הצעירה של מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: שבחים לתזמורת הסימפונית הצעירה

התזמורת, שערכה 2 הופעות בארצות הברית בחסות ארגון ‘בני ציון’, זכתה לשבחים רבים ולקבלת פנים אוהדת

פורסם בתאריך: 6.1.19 11:44

התזמורת הסימפונית הצעירה של מעלה אדומים ממשיכה לרשום לזכותה הצלות גדולות והופעות על הבמות הכי גדולות בעולם. באחרונה חזרה התזמורת מביקור בארצות הברית, שבו היא קיימה 2 מופעים מוצלחים מאוד. המופע הראשון נערך באולם הקרנגי הול המפורסם שבניו יורק, והשני במחוז הרטפורד שבקונטיקט. בשני המופעים היו האלומות מלאים מפה לפה והתזמורת זכתה לשבחים רבים על הופעתה.



במופע בקרנגי הול נכח גם ראש העיר בני כשריאל, ששהה בארצות הברית במסגרת ביקור עבודה, שבו גייס תרומות עבור מעלה אדומים. לנסיעה התלוותה יועצת ראש העיר לקשרי חוץ רחלי וסאל, שהיתה אחראית על תיאום הפגישות והאירועים השונים.

בעיריית מעלה אדומים מספרים כי הביקור של כשריאל בארצות הברית היה מוצלח מאוד, כשבין השאר הוסכם כי ייחתם בקרוב הסכם ערים תואמות עם East Brunswick שבניו ג’רזי. “סך ההתחייבויות הרשמיות לתרומות נאמדות בכ-2 מיליון שקלים”, נמסר מהעירייה. “הכסף מיועד למרכיבי ביטחון בהם רכבים ומצלמות אבטחה, הרחבת מועדון יובלים, הקמת מקווה בשכונת נופי סלע, כסף לניצולי שואה ומלגות לתלמידים”.

“הביקור היה מוצלח, חשוב והניב פירות רבים”, מסכם כשריאל. “בביקור נרקמו קשרי ידידות חשובים שיסייעו בחיזוק העיר והתפתחותה ובחיזוק מעמדה המדיני”.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר