הדמיית המלון שיוקם בחורשת פוגל (הדמיה: באדיבות עיריית מעלה אדומים)
הדמיית המלון שיוקם בחורשת פוגל (הדמיה: באדיבות עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים על מפת התיירות: פורסמו מכרזים להקמת מלונות בעיר

רשות מקרקעי ישראל פרסמה השבוע שני מכרזים לפיתוח מתחמי מלונות במעלה אדומים – האחד במרכז העיר והשני בחורשת פוגל

פורסם בתאריך: 9.1.19 15:36

בשורה גדולה ומשמעותית למעלה אדומים: השבוע פורסמו שני מכרזים פומביים למלונאות בעיר. מדובר במכרזים של רשות מקרקעי ישראל לקבלת הצעות לפיתוח מתחם למלונאות. מכרז אחד לקרקע בלתי מתוכננת (מקב"ת) להקמת מתחם מלונאות בחורשת פוגל, ומכרז נוסף למלונות ומסחר במרכז העיר.

המכרז למלונאות במרכז העיר הוא של הממונה על הרכוש הנטוש ביהודה ושומרון, והוא כולל קבלת הצעות לחתימה על חוזה פיתוח ל-3 שנים, שבעקבותיו ייחתם חוזה חכירה ל-49 שנים עם אופציה להארכה ל-49 שנים נוספות.

המכרז הוא לטובת קבלת הצעות לחוזה פיתוח וחכירה של מגרש בשטח 2,300 מ"ר, שבו יוקם בית מלון בשטח של 3,000 מ"ר בגובה מקסימלי של 6 קומות. המגרש ממוקם בסמוך לקניון מעלה אדומים ולבית העיריה במרכז העיר.

תכנון ובניית המלון יעשה על פי התקנים הפיזיים לתכנון וסיווג מתקני אכסון תיירות של משרד התיירות. בכדי להשתתף במכרז על המציע לקבל אישור משרד התיירות להשתתפות במכרז.



הדמיית המלון שיוקם בחורשת פוגל (הדמיה: באדיבות עיריית מעלה אדומים)

בעיריית מעלה אדומים מזכירים כי "ממשלת ישראל אישרה ביוני 2016 מתן מענק מנהל על ידי משרד התיירות בגובה 20 אחוז מעלות ההקמה של בית המלון ליזמים אשר יקימו בתי מלון ברחבי יהודה ושומרון".

באשר למתחם בחורשת פוגל, מדובר על תוכנית ששטחה 38 דונם למלונאות וספורט – בהם 6.5 דונם דרך מאושרת, 3.1 דונם דרך חדשה, סך הכל – 47.6 דונם.

מהעירייה נמסר כי "המגרש למלון בחורשת פוגל הוא מכרז לקרקע בלתי מתוכננת. מדובר בחורשה יפה ואטרקטיבית הממוקמת על גבעה הצופה אל רכס הר הצופים וים המלח כאחד ובצמוד לפארק "שמיר" המתפתח. במקום יינתנו מענקים לעידוד מלונאות".

ראש העיר בני כשריאל: "פרסום המכרזים ובנייתם העתידית של בתי מלון במעלה אדומים הם מהפכה גדולה בתיירות ובשורה גדולה לעיר. זהו מהלך שמעלה את מעלה אדומים בגדול על מפת התיירות והופך אותה למוקד אטרקטיבי לתיירות חוץ. אין ספק שהנופים המדהימים של העיר והקרבה לאתרי תיירות מהחשובים בישראל יהפכו את מעלה אדומים לעיר מרכזית במפת התיירות בישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר