נפתלי בנט, סהר שם טוב (צילומים: רונן חורש, פרטי)
נפתלי בנט, סהר שם טוב (צילומים: רונן חורש, פרטי)

תלמיד ממעלה אדומים זכה בפרס מצטיין מחוז ירושלים

סהר שם טוב, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית חמ"ד מעלה אדומים, קיבל את הפרס משר החינוך נפתלי בנט

פורסם בתאריך: 17.1.19 10:28

גאווה למערכת החינוך במעלה אדומים: סהר שם טוב, תלמיד כיתה י"ב מהישיבה התיכונית חמ"ד מעלה אדומים, קיבל השבוע את פרס המתנדב המצטיין של מחוז ירושלים במשרד החינוך.

הפרס הוענק לשם טוב ביחד עם 8 בני נוער מכל רחבי הארץ על ידי שר החינוך נפתלי בנט. מדובר על פרויקט המתנדב המצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל, תלמיד שהתנדב 'בצופי האש', שחירף את נפשו להצלתם של חיי אדם באסון הכרמל בשנת 2010.



נפתלי בנט (צילום: רונן חורש)

במשרד החינוך מציינים כי "מסורת הענקת פרס "המתנדב המצטיין" היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. המועמדות לפרס נפתחת כל שנה בפני תלמידי י"ב, שהתנדבו במשך כשנתיים נוספות מעבר לנדרש בתכנית 'התנדבות אישית ומעורבות חברתית', שמוביל המשרד ושבעשייתם משתקפת הנהגה, חדשנות וייחודיות".

סהר שם טוב (צילום: פרטי)

סהר שם טוב פועל כמדריך של שכבת הבוגרים בתנועת הנוער אריאל. הוא הכין את חניכיו להדרכה ושילב בקבוצה בני נוער בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, הוא פעיל כמדריך של"ח צעיר בישיבה התיכונית. במסגרת פעילותו כמש"צ הוא הנהיג והוביל את הטיולים בישיבה, קבע את המסלולים והדריך בהם. כל זאת ברצינות, באחריות ובשמחה. כמו כן, שם טוב מתנדב בבית חינוך עיוורים בירושלים.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: "זכייה של מוסדות החינוך ושל תלמידים ממעלה אדומים בפרסים ברמה המחוזית והארצית אינה חדשה לנו. יחד עם זאת, זכייתו של סהר היא כבוד גדול וגאווה עבורנו. העבודה החינוכית המצוינת הנעשית בכל תחומי הדעת במערכת החינוך שלנו מביאה כל העת להישגים ופרסים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר