נבחרת הרובוטיקה של חטיבת הביניים אורט תעופה וחלל (צילום: עיריית מעלה אדומים)
נבחרת הרובוטיקה של חטיבת הביניים אורט תעופה וחלל (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: חטיבת הביניים אורט תעופה וחלל זכתה במקום הראשון בתחרות רובוטיקה בינלאומית

הישג מרשים לתלמידי כיתה ט’ מחטיבת הביניים, אשר הציגו מכונית רובוטית עם אפקטים מיוחדים

פורסם בתאריך: 24.1.19 13:14

תעודת כבוד למערכת החינוך במעלה אדומים ולחטיבת הביניים אורט תעופה וחלל: תלמידי כיתת מופת ותלמידים מכיתה ט’4 מחטיבת הביניים זכו במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה FLL.

יש לציין כי תחרות FLL (First Lego League) היא תחרות בינלאומית שמתקיימת מדי שנה. הנבחרות המשתתפות בתחרות מקבלות אתגר מעשי, משחקי הרובוט, ואתגר אקדמי – המצאת פתרון טכנולוגי לנושא השנתי.



התחרות חושפת את תלמידים לעולם המרתק של מדע וטכנולוגיה. היא מעודדת אותם לחשוב ולפעול כמו מדענים ומהנדסים המתמודדים עם אתגר חדש מידי שנה הקשור למציאות היומיומית. האתגר עמו מתמודדים התלמידים כולל בנייה ותכנות רובוט אוטונומי המבצע משימות על גבי לוח משימה ייחודי, חקר ולימוד אודות נושא האתגר תוך חשיבה יצירתית והצגת פתרון חדשני כל זאת תוך פיתוח כישורים חברתיים כגון עבודת צוות, מנהיגות, שיתוף פעולה ומעורבות בקהילה. בהנחיית המדריכים, דמיונם הרב וכישוריהם, התלמידים מגלים עולם מרגש של אפשרויות המכשיר אותם להיות המהנדסים והמנהיגים של המחר.

כאמור, בתחרות השנה הגיעה הנבחרת של אורט תעופה וחלל למקום הראשון. בתחרות הציגו התלמידים מכונית רובוטית עם אפקטים ייחודיים, אשר הרשימו את השופטים בביצועים הנפלאים וזכו במקום הראשון בהצגה ובתפעול הרובוט.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל: “מברך את חטיבת הביניים אורט תעופה וחלל ובעיקר את התלמידים הזוכים. מגיע יישר כוח גדול לצוות החינוכי המצוין, בהובלתו של בני אדרי, ולתלמידים המוכשרים שעבדו קשה, השקיעו, קצרו את פירות ההצלחה והוכיחו שוב כי מעלה אדומים מובילה ופורצת דרך בחינוך”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר