בני כשריאל עם הסטודנטים במרחבי הלימוד (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל עם הסטודנטים במרחבי הלימוד (צילום: עיריית מעלה אדומים)

תקופת הבחינות במעלה אדומים: נפתחו מרחבי לימוד לסטודנטים

עונה המבחנים באוניברסיטאות החלה, ובעירייה פתחו עבור הסטודנטים תושבי העיר את מרחבי הלימוד, שבהם אינטרנט אלחוטי, מדפסת ופינת קפה בחינם

פורסם בתאריך: 24.1.19 13:15

סמסטר א’ במוסדות הלימוד האקדמיים מגיע לסיומו וביחד איתו גם מתחילה תקופת הבחינות. כדי לסייע לסטודנטים תושבי מעלה אדומים, במה שכבר הפך למסורת רבת שנים בעיר, החלו לפעול מרחבי הלימוד בספרייה העירונית.



מרחבי הלימוד, כך נמסר מהעירייה, יהיו פתוחים עד ל-14.3. הם יפעלו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 24:00-16:00.

במרחבי הלימוד יוכלו הסטודנטים ליהנות מאינטרנט אלחוטי, מדפסת ופינת קפה – בחינם.

היוזמה, שיצאה לדרך לפני כשלוש שנים, היא של חברת מועצת העירייה מעין מור, מחזיקת תיק האקדמיה והסטודנטים. מאז שנפתחו מרחבי הלימוד הם הולכים וצוברים תאוצה. בשנה הראשונה, כך אומרים בעירייה, השתמשו במרחבי הלימוד כ-200 סטודנטים. בסמסטר האחרון, לפני כחצי שנה, השתמשו במרחבים למעלה מ-800 סטודנטים.

מור מציינת מור כי “סטודנטים שצריכים משהו נוסף שיעזור להם לעבור בשלום את תקופת הבחינות מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק “סטודנטים וסטודנטיות מעלה אדומים”. זה המקום להציע רעיונות נוספים”.

ראש העיר בני כשריאל: “הסטודנטים בעיר מסמלים את הפוטנציאל האדיר של מעלה אדומים והם משתלבים בחיי העיר והקהילה. הסטודנטים שלנו, תושבי העיר, תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי של תושבי העיר ולשיפור ניכר בתדמיתה כעיר צעירה ותוססת. אני מאחל להם בצלחה בבחינות”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר