סא"ל שחר ספדה בהרצאה למשתתפי תוכנית אוניברסיטה בעם (צילום: עיריית מעלה אדומים)
סא"ל שחר ספדה בהרצאה למשתתפי תוכנית אוניברסיטה בעם (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: מפגש בקהילה של תוכנית אוניברסיטה בעם

משתתפי התוכנית, שמנגישה לימודים אקדמאים למבוגרים שמבקשים להעשיר את עצמם, זכו השבוע להרצאה מרתקת מפיו של סא"ל שחר ספדה, סמח"ט חטיבת כפיר

פורסם בתאריך: 31.1.19 13:16

השבוע התקיים בעיר מפגש של תלמידי תכנית "אוניברסיטה בעם" המלווה על ידי צוות מרכז עוצמה באגף הרווחה והשירותים החברתיים. סא"ל שחר ספדה, תושב העיר, סמח"ט כטיבת כפיר נרתם להעביר בהתנדבות הצראה מרתקת ומרגשת על מבצע "שובו אחים".



השבוע התקיים במעלה אדומים מפגש של תוכנית "אוניברסיטה בעם". התוכנית, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", מציעה לתושבי העיר הבוגרים (עד גיל 60) הזדמנות מיוחדת להצטרף ללמידה באוניברסיטה העברית פעם בשבוע בשעות הערב, למטרה של רכישת ידע והנאה. הלמודים כוללים קורס בפסיכולוגיה, משפטים וכלכלה ומועברים על ידי סטודנטים מצטיינים של האוניברסיטה.

התוכנית, שמלווה על ידי צוות מרכז עוצמה באגף הרווחה והשירותים החברתיים, פועלת כבר חמש שנים במעלה אדומים ובכל שנה משתתפים בה כ-60 מתושבי העיר בהנאה גדולה.

פרט לקורסים ולתוכנית הלימוד, מתקיים פעם בשנה מפגש בקהילה. מפגש שכזה התקיים השבוע, ובו נהנו הסטודנטים מהרצאה של סא"ל שחר ספדה, תושב העיר, סמח"ט חטיבת כפיר, אשר התנדב להגיע ולדבר על מבצע 'שובו אחים' – המבצע לאיתור גילעד שער, יעקב נפתלי פרנקל ואיל יפרח – שלושת הנערים שנחטפו ונרחצו בשנת 2014.

סא"ל ספדה תיאר בדבריו את הימים הקשים ביוני 2014, שבהם פיקד על המבצע. הוא תיאר את המורכבות וההתנהלות של המבצע המיוחד והקשה. "הרגשתי שכל עם ישראל נמצא איתנו", סיפר סא"ל ספדה למשתתפי התוכנית. "ראינו את עם ישראל במלוא תפארתו. אני לקחתי לעצמי שליחות אישית ולכן אני מדבר כאן בפניכם, להעביר את המסר של התמיכה הגדולה שהייתה באותם ימים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר