יום השיא בתוכנית ‘מעלה אדומים העיר שלי’ (צילום: עיריית מעלה אדומים)
יום השיא בתוכנית ‘מעלה אדומים העיר שלי’ (צילום: עיריית מעלה אדומים)

בתי הספר במעלה אדומים: מכירים את העיר וההיסטוריה שלה

יום פעילות גדוש באירועים התקיים לתלמידי שכבת כיתות ד’, וזאת במסגרת תוכנית ‘מעלה אדומים העיר שלי’

פורסם בתאריך: 14.2.19 09:57

במסגרת תוכנית “מעלה אדומים העיר שלי”, נערך השבוע יום שיא של התוכנית הנלמדת בשכבת כיתות ד’ בעיר. הפעילות, יש לציין, מתקיימת כבר תשע שנים ברציפות במעלה אדומים, ועיקרה מסורת של יום פעילות המבוסס על חומרי לימוד אותם סופגים במשך כל ימות השנה התלמידים בעיר.



תכנית הלימודים משלבת בתוכה עשייה מרכזית במערכת החינוך שלנו, למידה של הקשר בין האדם לסביבתו הפיזית וניתוח של מהות הקשרים הערכיים בין האדם לחברו.

במסגרת יום השיא יצאו כל תלמידי כיתות ד’ מבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים לסיורים ברחבי העיר, שבהם למדו באופן חווייתי על ההיסטוריה של מעלה אדומים ועל האתרים והמבנים שמיוחדים בה.

את יום הפעילות הובילו מדריכי של”ח ובראשם יואב הרמן, רכז תכנית עירוני ומדריך של”ח, ובתמיכה של מנחה מדריכי השל”ח בעיר איתי פלינט וראש תחום של”ח מחוז ירושלים שי בן ישראל.

במהלך יום הפעילות זכו התלמידים לביקור של סגנית מנהל אגף החינוך מיטל לבן, האמונה על בתי הספר היסודיים, מנהלת הפסג”ה מירי אבן חן, מנחת המורים גליה מזור ועוד.

‘’חשוב שכל אדם וילד יכירו היטב את הבית שלהם, את העיר שלהם, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך הרגלים ודרך כל החושים”, מציינת סגנית מנהל אגף החינוך לבן. “להרגיש את האדמה, את הטבע ולהריח ולנשום את האוויר שמסביבנו. זוהי הדרך הטובה ביותר להכיר ולאהוב את המקום בו אנו גרים’’.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר