יום חילופי שלטון (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
יום חילופי שלטון (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

שיעור בדמוקרטיה: יום חילופי שלטון במעלה אדומים – הנוער ניהל את העיר

חברי מועצת הנוער העירונית החליפו השבוע את בכירי העירייה במשך יום שלם: "דרך מצוינת ללמוד על תהליכים ארגוניים ודמוקרטיים"

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:51

גם השנה, בהתאם למסורת הנהוגה במעלה אדומים, חברי מועצת הנוער העירונית בעיר החליפו ביום שלישי שעבר את בכירי העירייה ואת מנהלי האגפים.

יו"ר מועצת הנוער, יעקב ולסקין, החליף את ראש העיר בני כשריאל; נועם מזרחי, סגן יו"ר מועצת הנוער החליף את סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח; סתיו סבג החליף את סגן ראש העיר בוריס גרוסמן; איל קון וליאל שרעבי החליפו את מנכ"ל העירייה שמוליק חנוך; שגיא פצרקובסקי דובר מועצת הנוער החליף את דובר העירייה חיזקי זיסמן; דן רענן החליף את מנהל המתנ"ס אורי מסיל; לירן ציוני החליף את מפקד תחנת המשטרה יגאל לוגסי; ושיר שטרית החליפה את מנהל אגף הנוער איתמר סלוק.

יום חילופי השלטון נפתח בבוקר במועדון המטרו, בהרצאה מרתקת של שלומי סרגוסי בנושא שינוי חברתי. בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "מועצת הנוער הציגה בתחילת היום מספר מטרות ברורות אשר כל נער הציב לו עם בעל התפקיד אשר אותו הוא מחליף, כאשר כל המטרות נועדו לעזור למועצה ותפקודה ולפרסמה, ונועדו לעזור ולסייע לכל בני הנוער. בחודשים האחרונים נציגי המועצה הכינו תכניות עבודה מפורטות, חשבו על רעיונות מקוריים, התייעצו עם חברים ומשפחה הכול כדי שבישיבות העבודה יתקבלו החלטות לטובת בני הנוער בעיר. בסיום ציינו התלמידים כי היום הזה תרם להם רבות בהבנת תהליכים המתרחשים בעיר, בבחינת 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם'".

מחזיק תיק הנוער יפרח אמר כי "יום חילופי שלטון הוא דרך מצוינת ללמוד על תהליכים ארגוניים ודמוקרטיים", והוסיף כי "הוא מאמין שהנוער הוא מנהיג שמסוגל להוביל את כלל הנוער בעיר ולהיות שותף לעשייה. הנוער הוא שדרת המנהיגות הבאה של העיר".

כשריאל ציין בפני בני הנוער כי "הם תורמים ומשמעותיים לחוסנה של הקהילה. הנוסחה המנצחת שלנו להצלחה היא שיתופם של בני הנוער לפעילות למען הקהילה. אנחנו לא יכולים לעשות ככל העולה על רוחנו אלא, לקחת אחריות על אחרים, לתמוך באחרים, לסייע לאחרים. אני גאה בחבר׳ה הצעירים שלנו, מנהיגי המחר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר