עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)
עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)

המוקד העירוני של מעלה אדומים – גם בוואטסאפ

העירייה השיקה שירות חדש לבניות למוקד העירוני 107, שבו ניתן להעביר למוקד תלונות ותמונות דרך הוואטסאפ

פורסם בתאריך: 20.3.19 17:34

עיריית מעלה אדומים ממשיכה להשתדרג ולהתייעל במערך הניו מדיה והדיגיטל, זאת למען ולטובת רווחת התושבים. בימים האחרונים השיקה העירייה שירות חדשני, קל, נוח וזמין, שבאמצעותו ניתן לפנות למוקד העירוני 107 דרך הודעות וואטסאפ למספר טל' 054-6165173.

השירות מאפשר לתושבים גישה ישירה למוקד מכל מכשיר נייד, ללא המתנה ובמהירות, לרווחתם ולשם שיפור איכות החיים.



בעירייה מסבירים איך עובד השירות: "פונים למוקד בהזדהות מלאה – שם פרטי, שם משפחה וכתובת מדויקת; מתארים את המפגע בצורה ברורה – רצוי עם תמונה, והנושא נכנס לטיפול. עם תחילת הטיפול, מקבלים בחוזר מספר פנייה. בכך הופך המוקד העירוני שלנו למוקד משודרג וחדשני, שמאפשר פניה אליו באמצעות טלפון, מייל, פייסבוק ואפליקציה. הפנייה למוקד אפשרית בכל שעות היממה וניתן לפנות אליו בכל אחד מאמצעי המדיה הזמינים, ללא קשר למהות הפנייה".

בעירייה מבהירים כי מצופה מן הפונים למוקד העירוני באמצעות הוואטסאפ, לעשות זאת תוך קיום שיח הולם. מודגש כי במקרים של שיח שאינו הולם ואינו מכבד, המספר של הפונה ייחסם ולא תתאפשר לו האופציה של פנייה בעזרת הוואטסאפ.

ראש העיר בני כשריאל: "העיקרון שלנו הוא לקרב את השירות לתושב ולהקל עליו בכל דרך. בזכות הוואטסאפ ונגישותו נוכל להמשיך ולשפר את השירות, לקבוע סטנדרט חדש של זמינות לתושב ולשמור על מעלה אדומים שלנו נקייה ומסודרת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר