התכנסות מועצת העירייה לרגל חג הפסח (צילום: עיריית מעלה אדומים)
התכנסות מועצת העירייה לרגל חג הפסח (צילום: עיריית מעלה אדומים)

הרמת הכוסית לחג של חברי מועצת העיר מעלה אדומים

רגע לפני חג הפסח, התכנסו חברי המועצה בלשכת ראש העיר לדברי ברכה: "מאחלים למעלה אדומים חירות כלכלית אמיתית"

פורסם בתאריך: 17.4.19 20:59

בתחילת השבוע התכנסו חברי מועצת העירייה בלשכת ראש העיר בני כשריאל להרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג הפסח. חברי המועצה קיבלו מראש העיר כשריאל מארז של בקבוקי יין כשי לחג.

בדברי הברכה שנשא ראש העיר כשריאל הוא איחל לחברי המועצה חג שמח וכשר וציין כי "מי ייתן ויהיה זה חג של התחלות, התחדשות, תקווה ופריחה".

ראש העיר הוסיף ואמר: "לפנינו ניצבים אתגרים רבים ומשמעותיים. אתגרים כלכלים, חברתיים, מדיניים ועוד. אני מודה לכם על המאמץ ובטוח שתרומתכם לעיר מעלה אדומים גדולה מאוד. אנו ניצבים במעלה אדומים בימים של התפתחות, שאותה ניתן לראות בכל פינה בעיר. אנחנו בונים, מפתחים ויוזמים פרויקטים רבים בתעשייה, במסחר, במלונאות, בתיירות, בתרבות, בחינוך ובבריאות. הפרויקטים הללו ישנו את פניה של מעלה אדומים ויציבו אותה בצמרת הערים המובילות בישראל".



את הישיבה חתמו חברי המועצה וכשריאל באיחולים למעלה אדומים וציינו, בין השאר: אנו מאחלים לעיר חירות כלכלית אמיתית, ומקווים שמעלה אדומים תיבנה, תתפתח ותתחזק בשנה הקרובה. אנו מאמינים שבתוך שנים ספורות ניתן יהיה לומר שמעלה אדומים עצמאית ובלתי תלויה בתקציבים ממשלתיים".

כשריאל סיכם ואמר: "אנחנו כל הזמן מעלים את הרמה ואנחנו כל פעם עולים במדרגה, אבל יש לנו אתגרים רבים ויש לנו תושבים שמגיע להם רק טוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר