גינת משאלות מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
גינת משאלות מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

שכונת מגדים במעלה אדומים: הוקמה גינת משאלות

במסגרת יום המעשים הטובים ותוך שיתוף פעולה בין המשטרה העירייה והפעילה החברתית מירב בנקין הושקה השבוע הגינה

פורסם בתאריך: 6.5.19 22:30

בפרדס העירוני על רחוב מגדים הוקמה באחרונה גינת משאלות עירונית, פרי שיתוף פעולה בין השיטור הקהילתי במעלה אדומים, העירייה ותושבת העיר מירב בנקין.

הגינה הוקמה במסגרת יום המעשים הטובים, והיא נועדה כדי לשרת את מטופלי בית החולים הגריאטרי שיקומי עמל, שיוכלו כעת ליהנות מפינה חמה שבה יוכלו גם להביע משאלות.

“בשנים האחרונות רס”ב גיורא מלול, מפקד השיטור הקהילתי, מקיים לביה”ח הגריאטרי שיקומי עמל מעלה אדומים הפנינג ביום המעשים הטובים עבור הדיירים”, מציינים בעיריית מעלה אדומים. “בשנה שעברה תושבת העיר ופעילה בקהילה, מירב בנקין, חברה אליו ויחד עם התזמורת של המשטרה ומתנדבים נוספים ערכו הפנינג מאוד מוצלח ומרגש. השנה העלתה מירב בנקין את היוזמה להקמת גינת המשאלות לדיירי בית החולים. בשיתוף פעולה מיוחד במינו עם גיורא מלול היוזמה יצאה לדרך. אסתר מנהלת בית החולים אהבה והתרגשה מהרעיון וגייסה את אביתר הופמן ורחלי דנינו – עובדי בית החולים”.



באירוע חניכת המקום הוסר הלוט ונשאו דברי ברכה מראש העיר, בני כשריאל. הרב חיים קארו ברך וכן נשא דברי ברכה. לאחר הברכות התקיימה שתילה של העצים והפרחים של הדיירים עם המשפחות שלהם בהובלת מנהל מחלקת גינון, נחמיה ראובני, שהתגייס ליוזמה כבר מראשיתה.

הפעילה החברתית בנקין: “מטופלי עמל מעלה אדומים לעיתים חשים כחולים המבלים את מרבית זמנם במיטה או בסביבת בית החולים. אנו רוצים לתת להם תחושת שייכות לקהילה, לאפשר להם לצאת למקום שהוא גם שלהם, וכתוצאה מכך יחוו העצמה, עשייה, המשכיות ועוד”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר