הדרכה בנושא מחזור, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: קמפיין הסברה לחשיבות המחזור יצא לדרך

תאגיד המחזור תמיר, שאחראי על הפחים הכתומים, ועיריית מעלה אדומים החלו בקמפיין העלאת מודעות רחב היקף

פורסם בתאריך: 3.7.19 16:37

מעלה אדומים מוסיפה נדבך חשוב בנושא הקיימות והשמירה על הסביבה. העירייה, בשיתוף תאגיד המחזור תמיר, פתחו השבוע בקמפיין הסברה רחב היקף בקרב למעלה מ-4,000 בתי אב בשכונות צמח השדה ונופי סלע.

בעירייה מדגישים כי מסע ההסברה הנרחב יימשך כחודש וחצי, ובמהלכו יעברו נציגי הסברה מטעם תאגיד המחזור תמיר בכל הבתים בשכונות ויסבירו על חשיבות הפרדת הפסולת, על אופן המיון והזריקה בפחי המחזור השונים. הנציגים אף יחלקו מתנה שימושית – שקית כתומה רב פעמית.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי “בתחילת השבוע התקיימה הדרכה מקצועית לבני נוער תושבי העיר שהתנדבו לקחת חלק במסע ההסברה. בני הנוער יעברו בין הבתים, יסבירו על המחזור ויעניקו את השי. את ההדרכה לבני הנוער העבירה מנהלת השיווק של חברת תמיר אביבית אראל. בסיום ההדרכה בירך מנכ”ל העירייה שמוליק חנוך את בני הנוער והסביר להם על חשיבות המשימה”.

רני איידלר, מנכ”ל תאגיד תמיר: “אנו גאים להשיק זו השנה השנייה קמפיין המקדם את אפליקציית המשחק “כתומולו”, שמאפשרת לרבים מתושבי מדינת ישראל ללמוד להפריד אריזות נכון ולעשות זאת ‘על הדרך’ בהנאה גדולה. כולי תקווה כי בעקבות השתתפות במשחק זה יותר תושבים יצטרפו למאמץ ויתחילו להפריד אריזות כבר בבית”.



ראש העיר בני כשריאל: “מעלה אדומים מהווה אות ומופת בפיתוח וקידום איכות סביבה עירונית מתקדמת לתושביה, ובשנים האחרונות הנהגנו מהפכה ירוקה ששינתה את פניה של העיר בתחום זה באופן דרמטי. כעיר אשר חרטה על דגלה את השמירה על איכות הסביבה, אנו מקיימים פעילויות רבות להטמעת קיימות בעשייה מוניציפאלית, במערכת החינוך העירונית, בקידום ספורט ואורח חיים בריא, בהכשרת שבילי אופניים ועוד. כחלק ממדיניות זו הצטרפנו למהלך ארצי של הפרדת פסולת אשר הוטמע בהדרגה ברחבי העיר והקיף את כל בתי התושבים, מוסדות החינוך, מוסדות הציבור והעסקים בעירנו. במהלך חודש יולי, בשיתוף תאגיד “תמיר”, יעברו “מסבירנים” מטעמנו מבית לבית ויסבירו על חשיבות הפרדת הפסולת ומיונה בפחי המחזור השונים. בהמשך השנה נערוך פעילויות הסברה נוספות, בעיקר במערך החינוך”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר