חגית משה, בנימין נתניהו (צילומים: יח"צ, אמיל סלמן)
חגית משה, בנימין נתניהו (צילומים: יח"צ, אמיל סלמן)

חגית משה בשירות בנימין נתניהו – תוביל לנפילתה של מפלגת המפד"ל ההיסטורית | דעה  

טור דעה: במקום להחזיר את מפלגת המפד"ל של היום לימי הזוהר שלה כמשפיעה, חגית משה מעדיפה תמיכה ללא סייג בנתניהו ופוסלת את יאיר לפיד לחלוטין, גם אם יחבור לשותפים מהימין - סער ובנט

פורסם בתאריך: 1.2.21 14:24

עד לפני מספר ימים מעטים שמעו על חגית משה, מחזיקת תיק החינוך בעיר. כעת, נראה שרבים לא ישכחו את שמה, בעקבות היבחרותה ליושבת ראש הבית היהודי במקומו של רפי פרץ שפרש.

הדבר הראשון שאזרחים רבים לא ישכחו הוא אמירתה המביכה שנקלטה בשיחת זום – "מצביעים בשני פתקים" – בורות שאני מניח לו היה מורה לאזרחות מפגין היה מפוטר, כאשר ידוע לכל שיש רק פתק אחד לראשות הממשלה. כנראה שאין תנאי קבלה מיוחדים לתפקיד הלא כל כך חשוב של האחראית על החינוך בירושלים או התפקיד הפחות חשוב של יושבת ראש מפלגת הבית היהודי. רק אציין, שהיא טוענת שאמירתה היתה "אי הבנה". אפשר לקוות שאכן כך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אולי הייתי צריך לפתוח את המאמר אחרת. הייתי צריך לשבח את מפלגת הבית היהודי השמרנית על שבחרה בפעם הראשונה בתולדותיה אישה, ועוד אישה מתחום החינוך. אז ברכות, אבל לאחר שברכתי, מן הראוי שאתייחס למציאות כפי שהיא: בשתי מפלגות שזקנתן מביישת את כל חייהן נבחרו השבוע נשים: מפלגת העבודה שהקימה את המדינה, בחרה את מרב מיכאלי המצוינת, ובכך בפעם השלישית בתולדותיה העמידה בראשה אישה, שאולי תפתיע ותעבור את אחוז החסימה. וכמובן הבית היהודי – גלגולה של המפד"ל המיתולוגית, שעזרה למפלגת העבודה להקים את המדינה, שבחרה כאמור בחגית משה, וגם היא, רק אולי, תיבחר לכנסת. המשותף לשתי המפלגות הוא שגברים הרסו אותן והן העמידו בראשן אישה רק לאחר שהפכו לבר מינן פוליטי.


יאיר לפיד (צילום: מוטי מילרוד)

יאיר לפיד. פסול מבחינתה של משה (צילום: מוטי מילרוד)


משקיפים מספרים שחגית משה הבלתי מוכרת לא גברה על ניר אורבך המזכ"ל המוערך רק בזכות עצמה, אלא גם בשל סיוע של אזרח מודאג בשם בנימין נתניהו. מבאס לחשוב שעד שנבחרה אישה לתפקיד אומרים שהיא נבחרה בשל גבר, אבל לא ניתן להתעלם מכך שהגבר הזה מושחת, גאון ואכזר המתערב בכל המפלגות: הוא פיצל את הימין החדש, מחק את כחול לבן, פירק את הרשימה המשותפת, חיסל את מפלגת העבודה ולקח בשבי את גשר.

בחזרה לחגית משה. נבחרה בסיוע נתניהו או לא, היא מתוודה בראיון ל"ישראל היום" על תמיכתה בו והעדפתה לחיבור עם סמוטריץ' ואולי אף לבן גביר ("לא פוסלת"). היא לא פוסלת את ממשיכו של כהנא שמפלגתה המפד"ל פסלה תמיד, אבל היא כן פוסלת את יאיר לפיד ("גם אם ילכו איתו בנט וסער") – מפלגתה ישבה עם רבין, פרס, גולדה, בן גוריון ואפילו עם ראשי הממשלה אשכול ושרת השמאלנים, אבל עם לפיד שהוא קרוב לימין מכל אלה – יש לה בעיה.

כך הפכה כך הפכה מפלגת המפד"ל ההיסטורית ממפלגת מרכז משפיעה למפלגה "סמי כהניסטית" חסרת חשיבות. יש ציבור דתי בארץ שאינו גזעני ומשיחי. חבל שהמפלגה הזאת גוררת אותו לשוליים במקום לייצג אותו. יש ציבור דתי בארץ שאינו גזעני ומשיחי. חבל שהמפלגה הזאת גוררת אותו לשוליים במקום לייצג אותו.

הכותב: מוסי רז, ח"כ לשעבר מסיעת מרצ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מנש

    לא נכון, לא רק שלא תוביל לנפילתה אלא תסייע בהצמחתה. חגית, אחת המתונות והמוצלחות. הלוואי שהיו עוד כמוה, מסורה כלכך לציבור…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מתונה ולא מוצלחת. מרשעת. לא הציבור לנגד עיניה אלא רק הצלחתה וכבודה האישיים. איפה הימים היפים של המפד״ל. הפכה למפלגת שתולים של ביבי.

  3. דני .ד

    רבותיי מדובר באישה שעוד תגיע רחוק ותוביל את עם ישראל

    הלוואי עוד עשרות נשים מסוגה בכנסת

    חגית עלי והצליחי

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה מה שנקרא הנבואה ניתנה לשוטים. הנייר סופג הכל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר