אביב ראובן, דשה אברמנקו (צילומים: אמיר יהל, פרטי)
אביב ראובן, דשה אברמנקו (צילומים: אמיר יהל, פרטי)

המדור של דשה: אביב ראובן – פרזנטור, מבקר מסעדות, כוכב רשת ומסתיר סוד על הכתף

ראובן, שהתחיל מכתיבת בדיחות בפיסבוק, הפך לכוכב כשהכוכבת האמיתית בפוסטים שלו היא לא אחרת מאמא שלו. על אף שהוא רווק על הכתף הוא קעקע את האהבה הגדולה של חייו

פורסם בתאריך: 26.10.17 11:57

עם קרוב ל-200 אלף עוקבים ברשתות החברתיות ואמא שהפכה למפורסמת כמעט כמוהו – אביב ראובן, שהתחיל מכתיבת בדיחות בפייסבוק, הפך כבר מזמן  לכוכב. וגם דוגמן ומבקר מסעדות.

ספר לי על עצמך.

"אני בן 29, שוכר דירה בהרצליה, באתי ממשפחה מסורתית והוריי גרים בחולון".

כיום יש לך אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. איך הכל התחיל?

"הכל התחיל מפוסט הומוריסטי שכתבתי כשטיילתי בתאילנד והפך לוויראלי. ראיתי שהקהל התחבר להומור שלי והמשכתי לכתוב גם פוסטים וגם תגובות בעמודים ויראליים ברשת שחשפו אותי לקהל שיש לי היום".

 


 

אביב ראובן (צילום: אמיר יהל)

(צילום: אמיר יהל)


 

אמא שלך הפכה לחלק אינטגרלי מהפוסטים שלך. איך זה קרה?

"אמא שלי היא חלק בלתי נפרד מחיי, היא החברה הכי טובה שלי ואני שואב ממנה המון השראה כי היא אישה מאוד מצחיקה. השילוב בנינו עובד והקהל נהנה. גם אני וגם היא שמחים מאוד בעובדה שאנחנו משמחים המון אנשים וגורמים להם לצחוק. זו זכות בשבילנו".

 


 

 

פוסט של אביב ראובן



 

נבחרת לפי כמה אתרים לאחד מ"עשרת הרווקים הלוהטים ברשת" – איך אתה עדיין רווק?

"ציינתי את זה כמה וכמה פעמים, אני רווק מהסיבה שעוד לא מצאתי כנראה את זו שתשלים אותי. אני מאמין שזה מסוג הדברים שצריכים לבוא לבד ולא תחת כוח או לחץ".

האם אפשר להתפרנס מהעיסוק בפייסבוק ובאינסטגרם?

"אפשר בהחלט, המדיה החברתית היא הדבר הבא. עוד ועוד עסקים בוחרים להשקיע את כספם בפרסום במדיה מאשר באלטרנטיבות (רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות). המדיה היא פלטפורמת פרסום שנמצאת בעלייה ומי שאוהב פרסום ומדיה יכול להשקיע ולהתפרנס בכל מני דרכים".

 


 

פוסט של אביב ראובן


 

הסטורי שלך מפוצץ בתיעודים ממסעדות בכל רחבי הארץ. הבנתי שהיה לך גם עסק משלך.

"היה לי מטבח שמוציא משלוחים בלבד, באתי מהעולם הקולינרי והתמחיתי במטבח האיטלקי. המטבח היה מוציא משלוחים של פסטות בלבד. העסק עבד יפה עד שקיבלתי הצעה לבוא ולנהל מטבח של מסעדה נחשבת בהרצליה. משם התגלגלתי לעולם הפרסום מבלי שרציתי, אך הזיקה לאוכל נשארה כך שיוצא לי לאכול בהמון מסעדות, זה הבילוי המועדף עלי. יש כאלו שאוהבים מועדונים, יש כאלו שאוהבים טיולים לחו"ל ואני אוהב מסעדות".

 

 

האם יש הצעות מנשים באינבוקס? מכתבים ממעריצים צעירים? איך אתה מתמודד עם זה?

"יש הרבה פניות, והאמת? אני לא רואה את זה כמובן מאליו. אני מעריך מאוד כל פנייה ופרגון . אני חושב שזה חשוב לזכור תמיד מאיפה באת ולהישאר עם כולם בגובה העיניים, לא משנה מה אעשה ולאן אגיע".

 


פוסט של אביב ראובן


 

איך החברים והמשפחה מקבלים את כל הנושא?

"המשפחה והחברים לא רואים בי 'כוכב רשת' שום דבר בי לא השתנה. מי שמבלה איתי ביום יום לא מרגיש בהבדל, אני אותו אביב מלפני שנתיים ואותו אביב מלפני 20 שנה".

אתה פרזנטור של חברת הבגדים KF, איך הגעת לזה?

"דרך פנייה של החברה אלי, בהתחלה בתור פרסום ואז זה התגלגל. האמת שקיבלתי כמה וכמה הצעות לשמש כפרזנטור אבל היה לי חשוב לחבור לחברה שאני באמת מתחבר ואוהב את המוצרים שלה. גם כשאני יושב במסעדות, אם נהניתי אני אמליץ אתייג אותם ואפרגן, אם לא נהניתי לא אעלה תיעוד משם".

מה צופן העתיד שלך?

"החיים לימדו אותי שאי אפשר לדעת מה יוליד יום. יש לי כמה שאיפות וכמה פסגות שאני רוצה לכבוש אבל אני מאמין במשפט 'פחות דיבורים ויותר מעשים'. הדבר הכי נכון שאני יכולה לומר זה שתמיד חשוב להיות הכי טוב ולאהוב את מה שאתה עושה, כל השאר יגיע לבד".

 


פוסט של אביב ראובן



 

השאלון:

הפייסבוק והאינסטגרם נסגרים אתה..

"מקים חברה ופותח אותם מחדש".

מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

"פעיל גם בשמיים! תעקבו".

מה אף אחד לא יודע עליך?

"קחי סקופ! בגיל 13 עשיתי קעקוע של בית"ר ירושלים! אמיתי! הוא עלי עד היום (לכן תמיד בים אני עם מגבת על הכתף)".

מה אתה הכי אוהב בירושלים?

"יש לי חיבור מעולה עם העיר, יש שם קודם כל סצנה קולינרית ברמה גבוהה מאוד! האוויר שם – אי אפשר להסביר, זה משהו שאין אותו באף מקום. וכמובן שקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים! אני אמנם מצטער קצת על הקעקוע הילדותי, אבל האהבה לקבוצה הזו, לדגל, למנורה, לאווירה, לקהל זה משהו שאי אפשר לקחת ממני והיא לא יכולה להיעלם לעולם. תמיד אמרתי, אני אתחתן כשאני אמצא מישהי שמרגשת אותי כל פעם מחדש כמו שאני מתרגש כבר מעל 20 שנה בכל פעם שהקבוצה הזו עולה לדשא".

 


 

פוסט של אביב ראובן


 

לסיום, התשובות שלך מאוד רציניות יחסית לדמות קומית. למה?

"פעם מישהי חכמה אמרה לי: אל תנסה להצחיק, דבר רגיל. אני לא מחפש לענות מצחיק בכוח בגלל שאני כותב הומור. הדברים מצחיקים באמת יוצאים כשאתה לא מתכנן אותם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תקחו אותו להתראיין לעוד עיתונים ושיהיו כתבות בנות יפות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר