המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)
המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)

המזרקה בפארק טדי: בילוי מושלם ורטוב לכל המשפחה

לקראת 'חג המים' המתקרב: מקום נפלא ומושלם למשפחות

פורסם בתאריך: 22.5.17 10:14

המזרקה בפארק טדי, הממוקמת בין בריכת הסולטן למשכנות שאננים, היא לוקיישן לוהט ושוקק בימי הקיץ, ומקום מושלם לחג השבועות – חג המים. עשרות ילדים משתכשכים במזרקה הגדולה והמרשימה, בני כל העדות והדתות, חלקם אף מגיעים מחוץ לעיר, וכולם נהנים מהחוויה הרטובה בהרמוניה מופלאה של הנאה. את הקמת המזרקה האטרקטיבית יזמה הקרן לירושלים, והיא אף מתַפעלת אותה ודואגת לטיפול במים ולהחלפתם לפי הצורך, כך שהדואגים להיגיינת המים יכולים להיות רגועים. מוזיקה ותאורה צבעונית המתווספים למבנה הייחודי לעת ערב, הופכים את המזרקה למופע אורקולי מרהיב אחרי השקיעה.

 

פארק טדי, שהוקם על ידי הקרן לירושלים, ממוקם כאמור למרגלות העיר העתיקה בצמוד למתחם חוצות היוצר. הפארק נועד להנציח את ראש העיר המיתולוגי של ירושלים טדי קולק. שמונה תחנות הפזורות ברחבי הפארק מספרות את סיפור חייו, השזור בחיי מדינת ישראל.

נוסף על המזרקה יכולים הילדים והוריהם ליהנות מאמת מים זורמים, מפסלים סביבתיים ייחודיים וביניהם שעון שמש ופסל בצורת כדור הארץ, ממרחבי דשא ומפינות מוצלות לעריכת פיקניק משפחתי.

היתרון המרכזי הוא הקרבה לקניון אלרוב ממילא, כך שיש מגוון אפשרויות קולינריות וחניה זמינה ללא תשלום בשעה ראשונה.

עם הקמת המזרקה הצטרפה ירושלים לרשימה מכובדת של ערים מרכזיות ברחבי העולם המתהדרות במזרקות גדולות המשלבות מופעים ממוחשבים שכולם מים, תאורה ומוסיקה, דוגמת מזרקת הקסם בברצלונה, המזרקות המנגנות בפראג וכן במזרקות בז'נבה, בסינגפור ועוד.

הפארק נגיש לנכים, לאנשים עם מוגבלויות ראייה ולעגלות ילדים.

פעילות המזרקה ביום: כל שעתיים למשך 25 דקות, בין השעות 17:00-10:00; מופעי ערב בשעות 20:00, 21:00, 22:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר