חגיגת סוכות במוזיאון ראשון לציון. הכניסה חופשית

תמונות מתעוררות - תמונות המוזיאון מתעוררות לחיים בחוויית תיאטרון מקורית ונוסטלגית

פורסם בתאריך: 15.9.18 21:10

מספרת החייל המיתולוגית תפתח מחדש את שעריה, קיוסק המושבה יציע גזוז לעוברים והשבים, הכנת מאפים וטעימת תבלינים טריים עם אופה המושבה, מתחפשים ומצטלמים בצלמניה על רקע רחוב רוטשילד של פעם. חגיגה של סדנאות יצירה, מופעי תיאטרון רחוב, ריקודים, מיצג אורקולי בבאר המושבה ועוד.

חול המועד סוכות, ט"ז – י"ז תשרי,25-27.9 בין השעות 10:00-14:00, מוזיאון ראשון לציון ורחוב רוטשילד

הכניסה חופשית

(צילום: אילן ספירא)

(צילום: אילן ספירא)

בחול המועד סוכות יתקיים במוזיאון ראשון לציון וברחוב רוטשילד אירוע ייחודי אשר במסגרתו תמונות מאוסף המוזיאון, המציגות את המושבה בשנותיה הראשונות, יתעוררו לחיים. חוויה תיאטרלית ייחודית ומפתיעה, הכוללת תיאטרון רחוב, יצירה, סיורים והופעות חיות במתחם המושבה. האירוע, ביוזמת המוזאון ובתמיכת משרד התרבות והספורט, יתקיים בתאריכים 25-27/9 בין השעות 10:00-14:00, הכניסה חופשית.

במסגרת ההתרחשות התיאטרלית "תמונות מתעוררות" לקחנו תמונות מקוריות מאוסף המוזיאון והשבנו אותן לחיים באמצעות אמנות" מסבירה נאוה קסלר, מנהלת המוזיאון, "חצר המוזיאון ורחוב רוטשילד יהפכו לסט תיאטרון הבנוי מתמונות ובמרכזו הסיפורים המצחיקים של המושבה אשר חוזרים לחיים בסדרת מופעי רחוב מלהיבים בהשתתפות הקהל."

החגיגה תתקיים בין בתי המושבה ולאורך רחוב רוטשילד ותכלול מסיבה אלקטרונית בהשראת תזמורת האורקסטרה של ראשון לציון שתרקיד את ההורים והילדים, מספרת החייל המיתולוגית תתעורר לחיים במיצג תיאטרון קומי, קיוסק המושבה יציע משקאות טעימים בטעם של פעם, אופה המושבה יכין עם המבקרים מאפים טעימים, ובביה"ס ילמדו שיעור עברית קומי במיוחד. בנוסף יוצג בבאר המושבה מיצג אורקולי מרגש ויתקיים מיצג של בניית עיר מקרטון. לצד אלו, יתקיימו סדנאות יצירה ברוח בעלי המלאכה של המושבה.

לצד פעילויות אלו וכיוון שנושא הפעילות הינו צילום, לאורך כל היום יתקיימו סדנאות צילום דיגיטלי בהן ילמדו המשתתפים טריקים לצילום בטלפון החכם. כמו כן, יהיה מיצג של מסך ירוק שעל גביו יצטלמו המשתתפים בתלבושות ואביזרי אופנה של פעם וישולבו בתמונות הנוסטלגיות של המושבה.

מוזיאון ראשון לציון | רחוב אחד העם 2, טלפון: 03-9598862 www.rishonlezion-museum.org.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר