חזית המלון הפינה של מיכל (צילום: ערן לוי)
חזית המלון הפינה של מיכל (צילום: ערן לוי)

פסח במרכז: הפינה של מיכל במזכרת בתיה

מלון בוטיק הפינה של מיכל - חופשה ציורית בראי התקופה

פורסם בתאריך: 26.3.18 19:23

מלון הבוטיק הקסום והייחודי, הפינה של מיכל, הוא אחד מארבעת הקזרמות (מבנים שנבנו מאבן כורכר, בחסות המושבות הראשונות של הברון רוטשילד), שנותרו משנת 1883 במושבה הציורית והוותיקה מזכרת בתיה.

המבנה הייחודי שהיה ביתם של אחת ממשפחות המייסדים, משפחת גולד, נרכש בשנת 2000 על ידי אביה היקר של מיכל בנשחר, כיום בעלת המלון, שהתאהבה בו ממבט ראשון, וממשיכת דרכה של סבתה שניהלה פנסיון בבית יצחק. המבנה עבר שימור שיחזור ושיפוץ, תוך תיאום עם המועצה לשימור אתרים והפך למלון בוטיק. המלון שוכן ברח' רוטשילד, בשכונה הוותיקה של המושבה והוא מתכתב עם אווירת הרחוב התקופתית המיוחדת ששוררת בו. במלון 10 חדרים, מתוכם שתי יחידות משפחתיות, חדר ליחיד, ו-5 חדרים זוגיים.

בחדר האוכל האינטימי מוגשת ארוחת בוקר ישראלית עשירה ומפנקת. ביחידה הכפרית המשפחתית שני מפלסים. במפלס התחתון מטבחון מאובזר, ובמפלס העליון חדר שינה להורים, חדר שינה לילדים, פינת ישיבה, מקלחת ושירותים צמודים.

 

 

ביחידה המשפחתית הטוסקנית פטיו צמוד, ושני חדרי שינה עם מקלחת ושירותים ארון בגדים, ופינת ישיבה. בכול החדרים טלוויזיה עם חיבור ל-HOT. במלון חנייה ללא תשלום, ואינטרנט אלחוטי חופשי. המלון מתאים לאירוח משפחות, חתנים וכלות ביום כלולותיהם, אנשי עסקים, זוגות אוהבים ומטיילים מהארץ ומחו"ל, ניתן לקיים אירועים משפחתיים קטנים.

הסגנון מאופק, נקי מאוד וחף מיומרות. היחס חם וביתי והשירות אישי ובלתי אמצעי. עיצוב החדרים באווירה כפרית אירופאית, נעימה, סטייל פרובנס, מה שמשרה שלווה ופסטורליות. האלמנטיים העיצוביים רומנטיים, המיטות משולבות ברזל מפורזל ועץ, ואת קירות המלון מעטרים ציורי קיר המוסיפים צבע וקסם למקום.

 

ארוחת הבוקר במלון הפינה של מיכל (צילום: דרור קליש)

ארוחת הבוקר במלון הפינה של מיכל (צילום: דרור קליש)

 

המלון שנמצא בדיוק בנקודת אמצע במפת המדינה, הוא אבן שואבת למטיילים ונופשים. בסמוך לו שוכנים מוזיאון היסטורי של המושבה, אמן קדרות, בוטיק בגדי מעצבים, וסטודיו לתכשיטים. כמו כן ישנם מסלולי אופניים, ומסלולי טיול רגלי מרהיבים, בקרבתו.

המלון מציע סיורים במושבה בשילוב ארוחת בוקר לקבוצות קטנות. המלון כשר בהשגחת הרבנות מזכרת בתיה.

רח' רוטשילד 35, השכונה הוותיקה, מזכרת בתיה, טל' להזמנות: 089340415;
אתר אינטרנט: www.hapina-shel-michal.co.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר