מנהרות הכותל (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)
מנהרות הכותל (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

אטרקציה לפסח בירושלים: אתרי הכותל המערבי

אתרי הכותל המערבי מאפשרים פעילות מרתקת לכל המשפחה: משקפי מציאות מדומה, מסע לירושלים בטכנולוגיה מתקדמת, סיפור העם היהודי במיצג שרשרת הדורות ומנהרות הכותל מתחת למעבה האדמה

פורסם בתאריך: 18.4.19 11:17

מבט אל העבר- משקפות מציאות מדומה לביקור ב”בית המקדש”: חווית מציאות מדומה של סיור וירטואלי ב-360 מעלות של בית המקדש. החוויה מאפשרת למבקר להיכנס לתוך העולם הוירטואלי על כל חושיו ולהרגיש כאילו הוא עומד בבית המקדש. האתר לוקח את המבקר למסע אחורה בזמן אל תקופת בית שני ומאפשרת לו לעמוד במרכז ההתרחשות ולחוות את הר הבית ובית המקדש במלוא הדרו.

מחיר:  מבוגר- 30 /ילד (5-18): 15. הכניסה תתאפשר מגיל 5 ומעלה. משך הסיור- 15 דק’

מבט אל העבר (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

מבט אל העבר (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

ה”מסע לירושלים”-אתר ראשון מסוגו אשר מספר את סיפור נדודי העם היהודי, מכל קצוות תבל, עד שובו לירושלים, בזווית אישית כל אחד לפי מוצאו. כל מבקר מוזמן לצאת למסלול אישי (על פי ארץ מוצאו), בו יוכל לעמוד בצמתי ההכרעה הדרמטיים של התפוצה היהודית ממנה הגיע ולקבל בעצמו את ההחלטות שקיבלו אבות אבותיו במהלך שנות הגלות הארוכה. “המסע לירושלים” עושה שימוש בטכנולוגיה אינטראקטיבית מתקדמת לחוויה דרמטית במיוחד.

מחיר: מבוגר 25/ ילד (5-18): 15. משך הסיור: שעה. 

מרכז שרשרת הדורות- אתר מרתק המספר בצורה מוחשית את  סיפורו של העם היהודי לדורותיו באופן שלא ניתן להישאר אדישים כלפיו. באתר ניתן לחזות במייצג אומנות מרהיב, המעורר את כל החושים, עמודי זכוכית עצומים כשכל אחד מייצג חוליה בשרשרת הדורות של העם היהודי. בניית מרכז שרשרת הדורות נמשכה כשבע שנים, במהלכן התגלו באתר ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים אשר שולבו במרכז, המשקף את המפגש בין חדש לישן בירושלים.

מחיר: מבוגר 25/ילד (5-18): 15. משך הסיור: 50 דק’.

שרשרת הדורות (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

שרשרת הדורות (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

מנהרות הכותל- הסיור לוקח את המבקר במנהרת הזמן חזרה לירושלים הקסומה והקדומה, אל עולם תת-קרקעי קסום, בו כל אבן מספרת סיפור. במקביל, ניתן לצפות בהדמיה תלת-ממדית חדישה ומרהיבה של הר הבית, המאפשרת מבט ב-360 מעלות על מבנה בית המקדש השני.

מחיר: מבוגר 35, ילד (5-18): 19. משך הסיור שעה ו20 דק’.

 

לפרטים נוספים ולהזמנת סיורים- www.thekotel.org 

או 5958*

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר