צילום: alexraths/depositphotos.com
צילום: alexraths/depositphotos.com

חלום: דירת חמישה חדרים עם נוף מדהים, חדשה מקבלן, במחיר מיוחד

פורסם בתאריך: 19.9.23 13:28

העיר ירושלים נמצאת בתנופת בנייה מואצת – כבישים, מחלפים מנהרות ופרויקטים למגורים בכל השכונות בעיר, אך בשונה מהעבר, היזמים כיום מעדיפים לבנות דירות קטנות. אמנם הם מציעים דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, אך שטחן של הדירות במ"ר קטן, וזאת כדי למקסם רווחים וכדי שצעירי העיר יוכלו להרשות לעצמם לרכוש דירה בבירה.

"דירות חמישה חדרים בגודל העולה על 150 מ"ר יהיו מצרך נדיר ומבוקש מאוד בעיר", אומר אבי ממן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת power group, "החברות היזמיות הבונות בעיר לא בונות דירות גדולות, והביקוש לדירות גדולות מתעצם מאוד".

power group מציעה בימים אלה דירות חמישה חדרים גדולות במיוחד עם מרפסות לנוף מהפנט, מחסן ושתי חניות, ואכלוסן בקרוב. לקבלת פרטים לחצו כאן >>>

בנוסף מציעה החברה פנטהאוזים אחרונים מפוארים ומשודרגים במיוחד ובמחיר הכי משתלם בין כל הפרויקטים בשכונה. כמו כן, החברה מציעה מבחר פרויקטים נוספים לאכלוס בעוד כשלוש שנים וכן דירות חדשות בבירה בפחות מ-1.9 מיליון שקלים. לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

לטובת ציבור הרוכשים

הכירו את "בוטלי בית" – החברה פיתחה בוט חכם ופשוט בוואטסאפ שיעדכן אתכם על פרויקטים חדשים בבירה במחיר הזדמנות. "הבוט, פרי פיתוחה של החברה, מחולל מהפכה של ממש בעולם הנדל"ן", מדגיש ממן ומוסיף, כי השימוש בבוט והמידע שהוא מספק חינמיים לחלוטין. אז אם גם אתם מחפשים דירה חדשה בבירה או בשאר רחבי הארץ, לחצו כאן >>> והיו הראשונים לדעת על ההזדמנויות הטובות ביותר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר