מתחם בוטיק הנביאים (צילום: רונן טופרברג)
מתחם בוטיק הנביאים (צילום: רונן טופרברג)

מלון בוטיק הנביאים במרכז העיר נמכר תמורת 25.7 מיליון שקלים

חברת אזורים, שהקימה את המלון כחלק ממתחם פרויקט "הנביאים", מכרה אותו לחברת אדר סנהדריה הירושלמית. המלון צפוי להיפתח בחציון השני של 2018

פורסם בתאריך: 6.2.18 09:00

לפני מספר חודשים השלימה חברת אזורים את בניית מלון בוטיק הנביאים, שממוקם בקומות התחתון של מתחם הדיור היוקרתי של פרויקט "הנביאים", ובשבוע שעבר היא מכרה אותו תמורת 25.7 מיליון שקלים לחברה הירושלמית אדר סנהדריה.

במלון, שצפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך החציון השני של 2018 – 49 חדרי אירוח וסוויטות בשטח שנע בין 34 מ"ר ל-50 מ"ר. חברת אדר סנהדריה צפויה להשקיע במלון כ-15 מיליון שקלים נוספים לטובת הקמת מסעדה, ספא מצויד ומאבוזר, בית כנסת ושירותים נוספים שקיימים בבתי מלון.

המלון ממוקם, כאמור, במתחם הנביאים במרכז ירושלים ובסמיכות לאתרי תרבות, בילוי ופנאי ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה. בנוסף, המלון יעניק אופציה ייחודית לדיירי פרויקט היוקרה 'בוטיק הנביאים' של חברת אזורים, וכשיגיעו הילדים והנכדים של הדיירים לבקרם יהיה היכן לשכן אותם בקרבתם בצורה נעימה ומפנקת. בניין הפרויקט והמלון מוקף גן ירושלמי פרטי, עם חומת אבן מסביב ובפנים עצים מצילים, מזרקה וספסלי ישיבה נוחים.

 

 

בחברת אזורים מציינים כי "מתחם בוטיק הנביאים הוא פרויקט מגורים פופולרי מאוד. השילוב של המרקם החברתי הירושלמי, המקומות הקדושים ואזורי הקנייה והבילוי הסמוכים, יוצרים תמהיל מושלם לכל מי שחלם על דירת חלומותיו בעיר הבירה. משפחות רבות עוזבות דירות ענק מכל הארץ והעולם ומגיעים לגור במקום עם הנוף הכי יפה בעולם – הר הבית והלוקיישן שעליו חלמו תמיד, מרכז העיר ירושלים. הבניין עצמו מעוצב ושובה עין, הבנייה חדישה ועכשווית, לובי הכניסה מפואר ומרוהט היטב ובתוכו שומר קבוע בכל שעות היממה. לבניין יש 4 מעליות, וכל דירה בפרויקט זכאית לחניה תת קרקעית ומחסן.

מתחם בוטיק הנביאים (צילום: רונן טופרברג)

מתחם בוטיק הנביאים (צילום: רונן טופרברג)

מנחם שנדור, מנהל השיווק של הפרויקט, מדגיש ש"עדיין נותרו מספר דירות במגוון גדלים בבוטיק הנביאים". בין הדירות שנותרו בפרויקט: דירות שני חדרים בשטח של 71-66 מ"ר עם מרפסת ששטחה 4 מ"ר; דירות שלושה חדרים, ששטחן 90 מ"רעם מרפסת בשטח של 16 מ"ר; דירות ארבעה חדרים, ששטחן 118 מ"ר עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר; דירות חמישה חדרים, ששטחן 147 מ"ר עם מרפסת בשטח של 11 מ"ר. מחירי הדירות נעים בין 2.69 מיליון שקלים לדירות הקטנות ועד 6.107 מיליון שקלים לגדולות. כמו כן, נותרו לשיווק שני פנטהאוזים בקומה השביעית עם 555 מ"ר בנוי, 4 כיווני אוויר, כמה מרפסות של 92 מ"ר ומרפסת גג בשטח של 150 מ"ר, ממנה נשקף נוף מרהיב להר הבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר