הדמיית "מורדות גילה" (הדמיה: באדיבות חברת ע. אהרון)
הדמיית "מורדות גילה" (הדמיה: באדיבות חברת ע. אהרון)

גילה: למעלה מ-70 אחוז מהדירות בפרויקט מורדות גילה נמכרו

כך מדווחת השבוע חברת ע. אהרון אשר אמונה על הבנייה. הפרויקט כולל 88 יחידות דיור בארבעה בניינים, כשטווח המחירים נע בין 1.85 לדירת ארבעה חדרים ועד 2.4 מיליון שקלים לדירות גן

פורסם בתאריך: 19.3.18 21:16

נתוני משרד האוצר והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הראו כי בשנת 2017 נרשמה ירידה חדה בביקוש לדירות חדשות מקבלן, אולם בחברת ע. אהרון, שבונה כיום את פרויקט מורדות גילה, מדווחים השבוע על תמונת מצב הפוכה לגמרי.

מהחברה נמסר כי בפרויקט, אשר כולל 88 יחידות דיור בארבעה בניינים שונים במנעד רחב של גדלים בהם דירות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן בנות ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים בני חדרים, נמכרו עד כה למעלה מ-70 אחוז מיחידות הדיור.

איילון כהן, המשווק את פרויקט מורדות גילה מטעם ע. אהרון, מציין השבוע כי "הפרויקט מאופיין בסטנדרט בנייה גבוה ביותר שלא קיים כמותו בשכונת גילה עם אבן מסוג ייחודי, מעליות בסגנון מלונאי ועוד הרבה שדרוגים אשר משביחים את הפרויקט ולרווחת הדיירים".

איילון מוסיף ומפרט כי "בפרויקט נמכרו עד כה למעלה מ-70 אחוז מיחידות הדיור. מחירי הדירות שנמכרו עד כה הינם החל מ-1,850,000 שקלים לדירות ארבעה חדרים; 2,050,000 שקלים לדירות חמישה חדרים; ודירות גן במחירים הנעים סביב 2,100,000 שקלים ועד 2,400,000 שקלים".

עוד מוסיף איילון כי "כיום אנו משווקים את הדובדבן שבקצפת – פנטהאוזים מפוארים עם מרפסות גדולות הפונות לנוף פנורמי מהמם. מדובר על פנטהאוזים בני חמישה חדרים בשטח של 130 מ"ר, כשהמחיר ההתחלתי עומד על 2,680,000 שקלים. עוד נותרו לשיווק דירות גן בנות ארבעה וחמישה חדרים עם גינות ענקיות במחירים אטרקטיביים ביותר".

יצוין כי אכלוס השלב הראשון של הפרויקט מתוכנן לשנת 2019, כשמחברת ע. אהרון נמסר כי העבודות מתקדמות בקצב מואץ ביותר.

 

עופר אהרון, בעלי חברת ע. אהרון, מוסיף כי "מיקום הפרויקט על צירים ראשיים ובקרבת מרכזי מסחר ותחבורה רבים, הם אלו אשר השפיעו על הקצב המהיר של המכירות. בנוסף, סטנדרט הבנייה הגבוה של הדירות, אשר חוסך לדיירים כספים רבים בגין שדרוגים, הובילו את הרוכשים לעסקה כדאית ומשתלמת, סטנדרט הבנייה של החברה ושדרוג הלובי, חדרי המדרגות, מעליות פאר וחניונים בציפוי אפוקסי הוכיח לרוכשים כי לא קיים סטנדרט שכזה כיום, והם סייעו לקצב המהיר של המכירות בפרויקט מורדות גילה אשר חרטה על דגלה את המוטו כי ההמלצות שלנו הם הדיירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר