הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילומים: אבישג עמיר)
הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילומים: אבישג עמיר)

עסקת הענק בבית הכרם נחשפת: המחיר – למעלה מ-23 מיליון שקלים

הנכס משתרע על שטח של 1,600 מ"ר ועמד נטוש תקופה ארוכה. הרוכשים הם: מיקי וכרמית נעימי, בעלי חברת נדל"ן

פורסם בתאריך: 25.4.18 17:27

אנשי העסקים הירושלמים מיקי וכרמית נעימי, מבעלי חברת הנדל"ן המשפחתית "מגדלי נעימי", והבעלים של מספר נכסים מניבים וביניהם, קניון בבית שמש וקניון בנתניה, רכשו לפני כחודשיים את הנכס המפורסם מרחוב בית הכרם 21 בשכונת בית הכרם בירושלים, תמורת למעלה מ-23 מיליון שקלים.



על פי מידע שהתקבל ממתווכי דירות, הנכס עמד נטוש מזה זמן רב. יצוין כי הנכס נקנה מכונס נכסים לפי צו בית משפט לענייני משפחה. עוד יצוין כי מדובר על מבנה המיועד לשימור.

הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילום: אבישג עמיר)

הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילום: אבישג עמיר)

בשיחה עם "כל העיר" השבוע מספרת כרמית נעימי, מבעלי הנכס החדשים, על המבנה. "הקרקע נמצאת במיקום מעולה בשכונת בית הכרם, מתפרשת על שטח ענק של 1,600 מ"ר ונקנתה על ידינו ב-23,320,000 שקלים", אומרת נעימי ומוסיפה: "הנכס הוצע למכירה בכינוס נכסים עקב סכסוך משפחתי בין היורשים, ולהתמחרות הגיעו חלק מהיורשים שרצו מאד לרכוש בעצמם את הקרקע. מדובר בקרקע נדירה בירושלים ובבית הכרם בפרט עם זכויות בנייה משמעותיות".

כבעלי חברת נדל"ן, מה אתם מתכננים לעשות בנכס?

"בכוונתנו לבנות בקרקע בית לשימוש פרטי. הבית לשימור, שטחו כ-70 מ"ר בלבד מתוך שטח של כ-1,600 מ"ר ולכן לא מגביל את הבנייה כלל. גם היום, חודשיים לאחר הרכישה, פונים אלינו אנשים פרטיים שמתעניינים ברכישת הקרקע מאיתנו".

הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילומים: אבישג עמיר)

הנכס ברחוב בית הכרם 21 (צילומים: אבישג עמיר)

מיקי נעימי עלה לכותרות בינואר השנה, כאשר רכש מבזק נכס במתחם סקיה בסכום של כ-550 מיליון שקלים. בעסקה זו גבר על אמות, עזריאלי וגב-ים, שניגשו יחד איתו למכרז. בזק הודיעה כי העסקה הניבה רווח הון של כ-400 מיליון שקלים.

בשנת 2009 רכשה חברת מגדלי נעימי, מגרש בגודל של כ-13 דונם בבית שמש, ממנהל מקרקעי ישראל ובנתה עליו קניון. זמן מה, לאחר מכן, החברה בנתה קניון נוסף בנתניה. מיקי נעימי הצהיר כי מטרת החברה היא להגיע ל-15-10 קניונים בפריסה ארצית.

כידוע, שכונת בית הכרם נחשבת למבוססת בעלת צביון חילוני. מדובר על שכונה ותיקה במערב העיר אשר מאופיינת בבנייה נמוכה וברחובות ירוקים ושקטים. מדובר על שכונה שקטה עם מיעוט במרכזי בילוי. על פי נתונים שהתפרסמו באתר מדלן מדד, מחיר ממוצע למ"ר בשכונת בית הכרם עומד על 29,017 שקלים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר