בתמונה הדמיית מרכז העסקים 'ON אהרון' במבשרת (הדמיה: ofermishari)
בתמונה הדמיית מרכז העסקים 'ON אהרון' במבשרת (הדמיה: ofermishari)

בקרוב במבשרת ציון: ON אהרון – מרכז עסקים חדש על ציר החוצבים

המרכז, שיוקם בהשקעה של כ-90 מיליון שקלים על ידי חברת ע.אהרון, ישתרע על פני 12,000 מ"ר וישמש בעיקר למשרדים ולמסחר. הבנייה תחל במהלך חודש דצמבר 2018

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:04

מרכז עסקים חדש במבשרת ציון: בחודשים הקרובים תחל בנייתו של מרכז העסקים 'ON אהרון', על הציר הראשי ברחוב החוצבים המתפתח. המרכז, בן שבעה מפלסים, ישתרע על פני שטח של 12,000 מ"ר, ויוקם בהשקעה של 88 מיליון שקלים.



בניית המרכז, על ידי חברת ע. אהרון, מתוכננת להתחיל במהלך חודש דצמבר 2018. 'ON אהרון' ישלב בתוכו כ-10,000 מ"ר משרדים לבעלי עסקים ולבעלי מקצועות חופשיים – מהנדסים, אדריכלים, חברות בנייה, חברות הייטק, עורכי דין, רואי חשבון ועוד. 2,000 מ"ר נוספים יוקצו למסעדות, לבתי קפה ולבתי עסק נוספים, שישרתו בעיקר את העובדים במשרדים עצמם, וכמובן – גם את העוברים והשבים. כמו כן, ייבנו במרכז חניון תת-קרקעי.

שיווק הפרויקט החל בימים אלו, ובחברת ע. אהרון מדווחים כי עד עכשיו כבר נמכרו כ-2,000 מ"ר שטחי משרדים לבעלי עסקים שונים.

"מקומו של המרכז, על ציר ראשי כמו רחוב החוצבים, וכן החיבור הישיר הצפוי מהמרכז לכביש 1, מעניקים כניסה ויציאה קצרה וקלה לבאי המרכז, במיקום 'פריים לוקיישן'", אומרים גורמים שונים בחברת ע.אהרון. "זאת ועוד: סביב הפרויקט אמורים להיבנות בעתיד מוסדות ציבור, מרכזי מסחר ואלפי יחידות דיור, אשר יהפכו את המרכז לכזה שנמצא במקום אסטרטגי ביותר.

"המרכז עצמו תוכנן בקפידה, ויעוצב בסגנון הייטק מודרני בעל קווים נקיים. מעטפת הבניין תכלול קירות מסך ייחודים וזיגוג חכם בעל מקדם הצללה גבוה, דבר אשר יאפשר שימוש יעיל באור טבעי לאורך רוב שעות היום, דבר אשר יעניק לפרויקט פתיחות ויעלות באור טבעי במרבית שעות היום".

תכנון הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים, והצפי לקבלת היתר אמור להתקבל בסוף שנת 2018. העבודות להקמת המרכז מתוכננות להתחיל עם קבלת ההיתר, והן ימשכו כשנתיים.

"רכישת משרד פרטי במיזם בעל מוניטין רב מבטיח השקעה מניבה ובטוחה", נמסר לסיכום משיווק הפרויקט. "כמו כן, יזם אשר מעניק ערבות בנקאית על ידי הבנק המלווה של הפרויקט מבטיח השקעה כדאית ובטוחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר