מתחם WeWork ירושלים (צילום: ציפורה ליפשיץ)
מתחם WeWork ירושלים (צילום: ציפורה ליפשיץ)

מרכז העיר: נחנך מתחם המשרדים של Wework

ביום שני האחרון נחנך מתחם המשרדים הראשון של WeWork בירושלים. מנכ"ל Wework ישראל בנג'י זינגר: "ראינו את הפוטנציאל היזמי והחדשני שגלום בעיר"

פורסם בתאריך: 6.12.18 13:14

ביום שני האחרון נחנך ברוב הדר מתחם המשרדים החדש והמשוקע של Wework ברחוב קינג ג'ורג' במרכז העיר. בטקס החניכה נכחו ראש העיר הנכנס משה ליאון, ראש העיר היוצא ניר ברקת, מנכ"ל Wework ישראל בנג'י זינגר ואורחים נוספים.



מתחם המשרדים החדש של Wework בירושלים מצטרף למתחמים דומים שפרושים ב-83 ערים ב-24 מדינות ברחבי העולם, בהן גם ישראל עם מתחמי משרדים בהרצליה, באר שבע, חיפה ותל אביב.

מתחם Wework בירושלים הוא התשיעי של החברה בישראל, והוא יכול לספק מקום לכ-400 משתמשים, יזמים, חברות סטארט-אפ וחברות שונות אחרות, קטנות כגדולות. למתחם שתי קומות ולדברי Wework ישראל, "המשרדים מעניקים את כל האלמנטים הנדרשים לעבודה שוטפת באיכות וברמה גבוהה. החל משימוש בשולחנות זמינים, השכרת משרד המיועד לאדם אחד בלבד ועד לקומה שלמה שתשמש כמטה חברה, כלה ביצירת "משרדי לוויין" לעסקים שירצו להרחיב את מיקומם. כמו כן, מאפשר המתחם שימוש במשרדים פרטיים ושקטים, חדרי ישיבות או בשיטת "השולחן החם" – על בסיס מקום פנוי – כל זאת תוך יצירת חוויית שימוש נעימה ונוחה, העונה על צרכים פרטניים רחבים. חברי המתחם נהנים מגישה לאינטרנט, שירותי ניקיון, וריהוט ברמת הגימור הגבוהה ביותר".

מתחם WeWork ירושלים (צילום: ציפורה ליפשיץ)

באירוע ההשקה אמר מנכ"ל WeWork ישראל בנג'י זינגר: "ראינו את הפוטנציאל היזמי והחדשני שגלום בירושלים, ואנו נרגשים לפתוח את המתחם הראשון שלנו, שישמש בית לקהילה היצירתית בירושלים".

ראש העיר ליאון הוסיף: "ירושלים תהפוך לבירת הסטארט אפ של ישראל. עיריית ירושלים בראשותי תקדם, תתמוך ותפתח את תחום ההייטק ככל שנוכל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר