רמת שלמה (צילום: אמיל סלמן)
רמת שלמה (צילום: אמיל סלמן)

נפתחה הגרלת מחיר למשתכן חדשה בירושלים: כל הדירות – בשכונה החרדית רמת שלמה

ממשרד האוצר נמסר כי בחודש הבא, פברואר 2019, תתקיים הגרלה גדולה נוספת בירושלים, במסגרת תוכנית מחיר למשתכן, שתכלול 910 יחידות דיור נוספות. הפעם בשכונה הלא חרדית - מורדות ארנונה 

פורסם בתאריך: 1.1.19 15:38

משרד האוצר הודיע כי היום, שלישי נפתחה הגרלה גדולה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. מבדיקה של "כל העיר" עולה כי כל הדירות בהגרלה החדשה הן בשכונה החרדית רמת שלמה. מדובר ב-483 דירות, שכאמור, יוצעו רק בשכונת רמת שלמה.



 

רשימת הערים והדירות שיוקצו בהגרלה הקרובה - מחיר למשתכן


במשרד האוצר מבטיחים כי בחודש הבא, פברואר 2019, יוקצו 910 דירות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בשכונת ארנונה – מתחם מורדות ארנונה, שמיועד לציבור הפלורליסטי בירושלים. בשנה שעברה הוקצו דירות במסגרת מחיר למשתכן בשכונות מלחה, ארנונה ופסגת זאב.

כפי שפורסם ב"כל העיר", בירושלים הוקצו במסגרת מחיר למשתכן ,במחצית השנייה של שנת 2018, דירות רק בשכונות החרדיות, ביניהן רמת שלמה ורוממה.


מורדות ארנונה (הדמיה: רשות מקרקעי ישראל)

מורדות ארנונה (הדמיה: רשות מקרקעי ישראל)


במשרד האוצר מוסרים כי "ההגרלה השביעית של מחיר למשתכן תכלול 3,155 יחידות דיור ב-24 יישובים ברחבי הארץ. ההרשמה להגרלות תסתיים ביום חמישי, ה-10 בינואר, 2018. תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים בסוף חודש ינואר 2019. בחודש פברואר 2019 תתקיים הגרלה גדולה נוספת שתכלול את ירושלים ותל אביב".

במסגרת ההגרלה שתיפתח הלילה יכללו הישובים: אופקים, באר יעקב, בית אריה, נצרת עלית, נתניה, עראבה, קריית מוצקין, קריית מלאכי, קריית שמונה, סחנין, בית"ר עלית, דימונה, בית שמש, מרכז שפירא, טבריה, רעננה, נתיבות, באר שבע, אלפי מנשה, רמלה, קריית יערים, אשקלון, בית שאן – וכאמור – ירושלים.

כל ההגרלות מיועדות לסדרות א' + ב'+ ג'. כאשר תינתן עדיפות של סדרה א' על פני ב' ולסדרה ב' על פני ג'. "עד היום יותר מ-60,000 משקי בית כבר זכו בהגרלות מחיר למשתכן ב-76 יישובים ברחבי הארץ", מוסרים במשרד האוצר, "עבור יותר מ-22,000 יח"ד, בפרויקט יש היתרים מלאים ולעוד כ-10,000 יח"ד נוספות יש החלטות ועדה. יותר מ-22,000 יח"ד ברחבי הארץ בשלבי בנייה שונים".


השר משה כחלון (צילום: יוסי אלוני)

השר משה כחלון (צילום: יוסי אלוני)


שר האוצר משה כחלון: "שוק הדיור עבר מהפכה בארבע השנים האחרונות, מעליות מחירים תלולת לירידה ראשונה מזה עשור. עבור הזוגות הצעירים, מחירי הדירות ירדו במאות אלפי שקלים במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שאליו מוקצות רוב קרקעות המדינה. אינטרסנטים וספקולנטים רבים רוצים לעצור את המהפכה הזו. לא עצרנו ארבע שנים, לא נעצור בחודשים הקרובים ולא נעצור בשנים הקרובות. בהצלחה לכל הזוגות הצעירים שישתתפו בהגרלה, וברכות מראש ל-3,155 משפחות שיזכו".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר