שמאי מקרקעין בירושלים
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

מוכרים או קונים דירה? אל תוותרו על בדיקת שמאי מקרקעין בירושלים

שמאי מקרקעין בירושלים הוא האדם שתתיעצו איתו לפני ביצוע עסקאות נדל"ן, קנייה ומכירה של דירות, במטרה למנוע טעויות חמורות שעלולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף בעתיד

פורסם בתאריך: 28.3.19 13:54

קניית דירה היא נושא שדורש היערכות וידע מקדים, מה שיכול למנוע בעתיד הפסד כספי ועוגמת נפש גדולה. שמאי מקרקעין בירושלים נותן אמדן על מצב ושווי הנכס האמיתיים, שאינם בהכרח נראים כלפי חוץ. הוא מתריע מפני בעיות שעלולות להיווצר בעתיד ומגיש דו"ח מפורט בעל תוקף משפטי של שווי דירה לפני רכישה.


אלעד זעירא שמאי מקרקעין בירושלים

מעוניינים למכור או לקנות נכס? רגע לפני שתעשו את אחת מהעסקאות הגדולות בחייכם, כדאי שתכירו את אלעד זעירא – שמאי מקרקעין מוסמך אשר יבצע בדיקות מקיפות וחשובות בנכס וימנע מכם הפסדים כלכליים ומפחי נפש. אלעד הוא שמאי מוסמך עם ניסיון רב בתחום, חבר לשכת השמאים ומשמש כיו"ר הנהלת המוסד ליישוב סכסוכים בלשכת שמאי המקרקעין בישראל. לאלעד תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, תואר שני בנדל"ן, ובקרוב גם תואר שני בתכנון עירוני מהאוניברסיטה העברית ולאחרונה הוא אף סיים קורס גישור ובעל תעודת מגשר מוסמך".

אלעד זעירא שמאי מקרקעין (צילום: עמיחי זלצר)

אלעד זעירא שמאי מקרקעין (צילום: עמיחי זלצר)

"שווי זה לא רק כמה, אלא בעיקר למה" – אומר אלעד ומסביר: "הרבה פעמים אנשים לא מבינים שהנכס שהם קונים או מוכרים זה לא רק ארבעה קירות ותקרה אלא הרבה מעבר. חשוב להבין שערכו של נכס תלוי במגוון פרמטרים, כגון: מפרט, גודל, סביבה, רשיונות והיתרים, מצב משפטי, חריגות בנייה – זכויות בנייה בלתי מנוצלות ועוד. למוכר או לקונה שאינו מעורה בעניינים אלו קשה מאוד להבין האם המחיר המבוקש משקף את ערכו האמיתי של הנכס, ובמקרים רבים מתבצעות עסקאות בלתי נבונות ובלתי משתלמות. לעומת זאת, כאשר אני מבצע הערכת שווי לנכס, אני בודק את מכלול הרכיבים ומוציא דו"ח מפורט ובעל תוקף משפטי המונע טעויות, חוסך כסף ומונע עוגמת נפש עתידית".

אלעד מעניק שירותים בעיקר בשוק הפרטי ומבצע בדיקות טרום רכישה ומכירה, חוות דעת לבתי משפט ולהליכי בוררות וגישור לדוגמא במקרי פירוק שותפות או גירושים: "פעמים רבות, כאשר ישנו סכסוך משפטי סביב נכס משותף, אני מעריך את שווי הנכס על כל היבטיו עבור אחד מהצדדים בסכסוך ופעמים רבות אני ממונה כשמאי מוסכם מטעם הבוררות. כך נקבע אופן החלוקה של הנכס בין השותפים".

כמו כן, אלעד מומחה בהפחתת היטלי השבחה: "כאשר מוכרים נכס, ישנם מצבים בהם מקבלים חיוב לתשלום היטל השבחה מהעירייה. היטל זה נובע לרוב כתוצאה מאישור תוכנית אשר משביחה את ערכו של הנכס, בדרך כלל על ידי הוספת זכויות בניה והיטל ההשבחה הינו בגובה של 50% משווי זכויות אלו. במצב זה, אני מסייע ללקוחותיי להפחית את הסכום הנדרש על ידי העירייה על ידי הגשת שומה נגדית. כמו כן, בטרם רכישת הנכס אני יכול לצפות האם עלול להתקיים היטל השבחה עתידי".

סוד ההצלחה של אלעד הוא הדגש על השירות: "מבחינתי – שירות טוב שווה לפחות כמו מקצועיות טובה. פעמים רבות פונים אלי לקוחות אשר למעשה אינם זקוקים לשירותי שמאות ואני תמיד מעדיף להפנות אותם להליך אשר מתאים להם. אין לי טעם לעשות עבודה שלא תסייע ללקוח. חשוב לי שתמיד תהיה שקיפות מוחלטת ביני לבין הלקוחות ושהם כמובן תמיד יצאו מרוצים".

אלעד זעירא שמאי מקרקעין

טלפון : 050-4332323

אתר: www.zeiraelad.com


עמר קליינמן שמאי מקרקעין בירושלים

עומר קליינמן הוא השמאי שאתם צריכים בבואכם לרכוש או למכור דירה "העסקאות המורכבות ביותר שנבצע במהלך החיים שלנו הן רכישה ומכירת בית או דירה. אחת העצות הכי טובות שאני נותן לאנשים היא אל תמהרו לחתום על החוזה. חשוב שתזמינו בדיקת שמאי מקרקעין מוסמך רגע לפני החתימה" כך הוא מייעץ ומסביר "בדיקת שמאי תמנע מכם טעויות חמורות שעלולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף בעתיד. אני גאה לומר שהצלתי רוכשים רבים שעמדו לקנות נכסים עם חלקים לא חוקיים ו/או ללא זכויות בניה, וכן רוכשים שלא היו מודעים להיטל ההשבחה שיחול עליהם עקב מכר הדירה ובזכות הבדיקה התכנונית שביצעתי עבורם עוד לפני הרכישה הם ניצלו. בפעמים רבות הדבר היה בזכות עו"ד שעבורם אני מבצע בדיקות אלו שמקפידים על הזמנת בדיקה תכנונית עבור לקוחותיהם לפני כל רכישת נכס.

לאילו טעויות התכוונת?

"יש אינספור דוגמאות. למשל כשקונה רוכש דירה ומובטח לו לדוגמה שבעתיד יוכל לבנות חדר נוסף על הגג. בנסח רישום המקרקעין אמנם כתוב שלדירה מוצמד גג, אך אין בו זכר לנושא של זכויות בניה המוצמדות לדירה אותה רכש. כאשר אותו קונה ירצה בעתיד להוציא היתר בניה כדי לבנות על הגג, הוא יגלה פתאום כי שכניו מתנגדים לכך, הסיבה לכך הינה שזכויות הבניה בגג הינם רכוש משותף. כלומר, לקונה אין בכלל זכות לבנות על הגג כפי שחשב. המשמעות היא שהקונה רכש דירה במחיר הגבוה בהרבה משוויה, משום שהביא בחשבון זכויות בניה שבעצם אינן קיימות. זוהי דוגמה אחת מיני רבות לאיך קונים  נופלים בפח וסובלים מהפסדים ומפח נפש.

עומר קליינמן שמאי מקרקעין (צילום: מתן עמשלום)

עומר קליינמן שמאי מקרקעין (צילום: מתן עמשלום)

כשמאי מקרקעין מוערך ומומלץ איזה שירותים אתה מעניק ללקוחות?

חוות דעת לשווי נכסים, היות ואני גם שמאי רכוש עם ניסיון בתחום ההבניה של שנים רבות אני מבצע  שמאות נזקים לדירה לדוגמא: לאחר פיצוץ צנרת ,שבירת ריצוף וטייח מתקלף למבוטח מגיע זכויות רבות שלרוב הוא לא מודע להם בזכות השמאות הוא מקבל מהביטוח כסף רב שלא היה מקבל ללא השמאות שלי. תחום נוסף ומרכזי בו עוסק המשרד הינו  הגשת ערערים והשגות להיטל השבחה בבקשה להפחתת היטל השבחה, חוות דעת לבתי משפט לנכסים בכינוס, ונכסים הדורשים את אישור האפוטרופוס הכללי . כל זה נעשה תוך שאני מספק ללקוחות הסברים מפורטים ומסודרים, המלווים בהערכות מחיר מדויקות ככל שניתן, שירות מקצועי ומהיר יחס אישי ללקוחות פרטיים , המאפשר להם לבצע עסקאות מוצלחות ולהימנע מעוגמת נפש והפסדים כספיים.  כמו כן המשרד מעניק  שירות למשרדי עורכי דין רבים, מתווכים , יזמים, וגופים ציבוריים אותם אני מייצג הנהנים משיתוף פעולה פורה וממעטפת שירותים מקצועית ועניינית"

עֹמר קלינמן

שמאי מקרקעין מוסמך, שמאי רכוש ומשפטן

רחוב ניל"י 3 , ירושלים

נייד 052-2443378

מייל: [email protected]

לאתר עומר קליינמן שמאי מקרקעין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר