דוד אוחיון, שחקני הפועל מאוכזבים אחרי התיקו נגד עפולה (צילומים: ניר קידר, פרטי)
דוד אוחיון, שחקני הפועל מאוכזבים אחרי התיקו נגד עפולה (צילומים: ניר קידר, פרטי)

"הימים האחרונים היו קשים, אני מרגיש כאילו קטעו לי איבר מהגוף"

דוד אוחיון, אוהד הפועל ותיק ומסור, כואב את הירידה לליגה א': "כבר שבועיים שאני באבל, פשוט מת". האוהד מוטי אפריים מוסיף: "הלב נקרע, נחמץ, איך מועדון עם עבר מפואר וקהל אוהדים כזה הולך ונמוג ממפת הכדורגל?"

פורסם בתאריך: 21.5.17 10:56

הירידה של הפועל לליגה א', הגם שהיתה באוויר, תפסה את אוהדי הקבוצה לא מוכנים. בשניות שלאחר שריקת הסיום של השופט אלון יפת ביום שישי האחרון מצאה את עשרות האדומים ביציעים עם הראש בין הידיים, חלקם עם דמעות בעיניים ועל הפרצוף תסכול גדול וכעס עוד יותר גדול.

 

"כבר שבועיים שאני באבל, אני פשוט מת", אומר האוהד דוד אוחיון בשיחה עם "כל העיר". "לא הצלחתי להיות מרוכז, רבתי עם כולם, פגעתי במשפחה והכל בגלל הקבוצה. יש לי דמעות בעיניים, גם אם לא כולם רואים אותן. עשרות שנים אני הולך אחרי הקבוצה לכל מקום וכבר עברתי כמה ירידות ליגה, אבל הפעם התחושות קשות יותר. זאת ירידה קשה מאוד, במיוחד על רקע ההצלחה של הקבוצה השנייה שאני לא רוצה אפילו להזכיר (קטמון, נ"ג). אנחנו באבל והם שמחים וחוגגים את ההצלחה שלהם".

לא עוצר את הדמעות (צילום: ניר קידר)

לא עצרו את הדמעות (צילום: ניר קידר)

אוחיון ממשיך ואומר כי "אני יודע שזה היה צפוי ובאוויר, אבל למרות זאת האמנתי. היתה לי תקווה בלב שנצליח להגיע למבחנים, אבל אפילו לנצח את המשחק האחרון לא הצלחנו. בושה וחרפה. זה הדבר שהכי מרגיז אותי, הרי ירדנו כבר ליגה אבל הפעם ראשון לציון עשו בשבילנו חצי עבודה, ואני מסיר בפניהם את הכובע, רק שהשחקנים שלנו לא ידעו לקחת. פשוט בושה. הימים האחרונים קשים מאוד בשבילי, אני מרגיש כאילו קטעו לי איבר מהגוף".

מוטי אפריים (צילום: פרטי)

מוטי אפריים (צילום: פרטי)

 

האוהד מוטי אפריים מוסיף ואומר "קשה. הלב כואב ודואב. אני מרגיש בגוף תוגה של עצב מריר. אין במה להתנחם, אני רוצה לזעוק לשמים, אבל מרגיש שכוחותיי אזלו. עד לרגע האחרון רציתי להאמין שיהיה נס, שהבלתי יאומן יתחולל, אבל לא. הלב נקרע, נחמץ, איך מועדון עם עבר מפואר וקהל אוהדים כזה הולך ונמוג ממפת הכדורגל? מבלי שארצה, המוח מעלה ממעמקיי הזיכרון, מתהומות הנשייה, רגעים ותקופות יפות מהעבר, אבל הזיכרונות לא מנחמים, להיפך. הצער גדול יותר. תם ונשלם פרק בהיסטוריה של הפועל, חלק נוסף נתלש מהגוף. צער, כאב והשפלה שלא ניתן לתאר. הפסדים שנצרבים בלב ובנפש. אמנם אנחנו לא הראשונים שיורדים ליגה וכבר עברנו ירידת, אבל הפעם נדמה שהכל הרבה יותר מורכב בגלל הגסיסה האיטית שנמשכת כבר מספר שנים. הלב כואב והמוח שואל האם עוד נחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי? למקום הראוי לנו? העתיד נראה קודר מתמיד. יכול להיות שזה הסוף של הפועל. זה שבוע עצוב וקשה לספורט הירושלמי, ודווקא בשבוע שבו העיר חוגגת 50 שנה לאיחודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר