מומי דהן, אלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)
מומי דהן, אלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

דהן: "חזרתו של אוחנה לבית"ר היא לחלוטין בהשפעת נורדיה"

מומי דהן, ממייסדי נורדיה והספונסר הראשי של הקבוצה, מברך על חזרתו של סמל העבר לבית"ר, ומתייחס גם למלחמה של טביב בגזענות: "זה רק קצה הקרחון, עוד לא קרו דברים משמעותיים"

פורסם בתאריך: 5.6.17 09:35

בית"ר נורדיה בבעיה מסוימת, גם אם בקבוצת האוהדים הצהובה עדיין לא מודים בכך. הסיבה: הטיקט שעל בסיסו נוסדה נורדיה, האלימות והגזענות ביציעי בית"ר וגם את מידורם של שחקני עבר מהקבוצה, הולך ומאבד מערכו.

 

התהליכים שמוביל אלי טביב בבית"ר, שכוללים בין השאר מלחמה חריפה בגזענות ובאלימות ביציעי בית"ר וגם, ואולי בעיקר, הצנחתו הצפויה של אלי אוחנה אחד מהסמלים הכי גדולים של המועדון, אם לא הגדול שבהם, לתפקיד בכיר מאוד במועדון ובחוזה לחמש עונות, נוגעת בדיוק בנסיבות שהובילו את אנשי נורדיה להקים קבוצת אוהדים.

בנורדיה, חשוב לציין, מברכים על המהלכים האחרונים של טביב אך ממשיכים לטעון שזה לא מספיק, כשבנוסף הם מבקשים לקחת לעצמם את הקרדיט על השינויים שחלים בבית וגן.

מומי דהן (צילום: אורןבן-חקון)

מומי דהן (צילום: אורןבן-חקון)

 

"כל מינוי של שחקן עבר בבית"ר הרי זה מבורך", אומר בשיחה עם "כל העיר" מומי דהן, מראשי קבוצת האוהדים והספונסר העיקרי שלה. "זו הדרך שאנחנו בנורדיה התחלנו ואנחנו שמחים שהבאנו את המודעות לכך. ראיתי פוסט שפורסם באחרונה שבו נטען נגד בית"ר נורדיה שאי אפשר לשנות מבחוץ דברים, חזרתו של אוחנה לבית"ר היא לחלוטין בהשפעה של נורדיה. אף אחד לא ייקח את זה מאיתנו ואת החלק שלנו בכך".

"אנחנו בנורדיה שמחים על חזרתו של אוחנה לבית"ר". מוסיף ואומר דהן, "הוא לא אחד שישמש כבובה או פוסטר, הוא בא לעשות. הוא ירצה להפוך דיבורים למעשים ואני מקווה שזה מה שעומד מאחורי ההבאה שלו. זו תהיה דרך קשה ולא פשוטה עבורו וזה ידרוש ממנו להיות חזק מאוד".

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

 

באשר לנורדיה מדגיש דהן כי "יש לנו מטרה לשנות את בית"ר, אם אנחנו מצליחים אז השגנו את המטרה. אבל בינתיים, עם כל הכבוד למהלכים האחרונים, עוד לא קרו דברים משמעותיים. הדרך לכך היא ארוכה מאוד. אני לא יודע איזה רף בית"ר הציבה לעצמה במלחמה מול החוליגנים, אבל את הדרך הם יקבעו. אנחנו ממשיכים להתרכז בבית"ר נורדיה ופחות בבית"ר ירושלים, אבל מברכים גם את הצעדים האחרונים. יחד עם זאת, צריך לקחת בחשבון שזה רק קצה הקרחון ויש עוד הרבה עבודה. אחת המשימות שתהיה לאוחנה זה ההתנהלות מול בית"ר נורדיה. זה עוד משהו שלא יהיה קל. בית"ר הגישה תביעה נגדנו והוא יצטרך לנהל את זה נגדנו וזו משימה שתוטל עליו מן הסתם".

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר